XXL Nutrition

1e kuur besteld, wat is volgens jullie het beste schema?

Mbt. je kuur heb ik al antwoord gegeven, maar raad je echt aan eerst flink aan je voeding te sleutelen voordat je gaat kuren. Anders kan je achteraf wellis flink teleurgesteld zijn en geloof me ik spreek uit ervaring.

• Topic Starter Topic Starter
nee sorry dat bedoelde ik niet

ik bedoelde dat ik hier niet een vraag over voeding stelde

wat wil je nou??? eerst loop je te verkondigen dat we zeurpieten zijn en geen voedingstips geven en nu we antwoorden geven op je voeding is het ook niet goed..
;)

maargoed, lijkt me beter dat je je voedingssvragen in de voedingssectie stelt..

ja ok thanks

BULKBOY zei:
behulpzaamheid is niet echt aan de orde hier geloof ik (op enkele na)

ik geef toe dat mijn voeding niet top is maar ik kom er wel goed mee aan !!??
wat ik ook een tijd heb gedaan is veel van die zakjes van knorr met pasta gegeten
ik denk dat al een stap voorruit is om daar weer mee te beginnen ?

maargoed bedankt voor die 80% negatieviteit

Zucht, waarom luister je nie naar de grote jongens.
Ze hebben op alle vlakken gelijk.

Als je niets wil leren in deze sport, dan zal je niet ver komen.

Ik heb niet alles gelezen maar merkte wel op dat deze jongen niet goed kan rekenen. Hij zegt ergens dat ie 200 gram eiwit en 180 gram koolhydraten eet en hij komt op 3000 kcal. Ik kom op 380 x 4 = 1520, dus dan zou ie 1480 uit vet halen. Lekker dieet.
Ik vind dat iemand met zo;n brood shake dieet inderdaad veel beter eerst zijn voedingsschema kan verbeteren voordat ie over kuren begint, maar das mijn mening.

BULKBOY zei:
ok das een goeie

dus dbol(orals) niet langer dan 6 weken
had ik al ergens gelezen geloof ik maargoed.

moet ik op en afbouwen?
of vind jij dat onzin?

ik wil toch echt 25 tot 30 mg per dag gaan nemen

wat vind je van mijn eetschema???

niet opbouwen en afbouwen dit word gedaan om het lichaam te laten "wennen"wat niet kan het is zoiezo niet gezond
hou de dosis gelijk en ik heb het al gezegt jij hebt geen 25a30mg nodig
voor een eerste kuur,als je nu al 400mg deca/400mg primo/30mg d-boll neemt
zal je bij een volgend kuurtje je dosis al moeten opschroeven

je eetschema laat te wensen over bro :rolleyes:

ok maar ik ben van plan 1 kuur per jaar te gebruiken ...

en ik ga me zeker laten iformeren over een goed (te nuttigen) eetschema

i`ll be back ;)

en vergeet niet dat ik de kuur nog niet heb en ook niet van plan ben direct te beginnen.

zeker nu niet...

Waarom niet eerst je voedingsschema helemaal verbeteren en dan alleen de deca gebruiken?? je kan met een deca only ook prima resultaten boeken de eerste keer. Zorg alleen wel dat je nakuur in orde is en houdt het ook bij 1x p/jaar. Ik vind dat je niet overhaast te werk moet gaan. Eerst dat voedingsschema in orde, dan pas die spuit in je reet.

even een korte samenvatting

(laten zien dat ik wel wat heb geleerd ;) )

- niet op of afbouwen met dbol
- niet langer dan 6 weken dbol (orals) gebruiken
- primo bewaren, alleen dianabol stacken met deca-durabolin
- dosering dbol wat lager houden (20mg dbol pd)
- goed voedingrijk eetschema in elkaar zetten (met hier gevonden info)

Is idd. een heel goed begin ja :) ik zou alleen het laatste punt bovenaan zetten :p dat eerst doen in elk geval :) en nog een punt:

clomid en nolvadex en hcg bestellen voor je nakuur. om je lichaam zo snel mogelijk weer te laten herstellen.

ik ben ook van plan om eerst een schema in elkaar te zetten en dan pas te beginnen
ik zou het zonde van de moeite,tijd en geld vinden om te vroeg te beginnen

kun je mij vertellen hoe ik hcg nolvadex en clomid toe moet passen in mijn kuurschema?
en in welke hoeveelheid?

en er werd gezegd dat ik van 400mg/ml primo geen wonderen hoef te verwachten, maar is het wel goed genoeg voor een kuur apart ??

Ik zou 3 weken na de laatste deca injectie beginnen met 50 mg. clomid en 40 mg. nolva per dag voor 2 weken, dan nog 2 weken 20 mg. nolva per dag.

dan zou het er zo uit moeten zien?

Week Deca------ Dbol

1----400mg/ml---20mg/pd

2----400mg/ml---20mg/pd

3----400mg/ml---20mg/pd

4----400mg/ml---20mg/pd

5----400mg/ml---20mg/pd

6----400mg/ml---20mg/pd

7----400mg/ml

8----400mg/ml

9

10

11

Week-Clomid------novadex

12----50mg/pd----40mg/pd

13----50mg/pd----40mg/pd

14----------------20mg/pd
15----------------20mg/pd

en ik ga nu een laatste wijziging doorgeven (clomid) heb jij niets meer toe te voegen????

Laatst bewerkt:
Echt werkelijk ik heb veel in onzin in me leven gelezen, maar ik heb zelfs de meest domme en stomme idioten nog nooit horen beweren dat nolva gyno veroorzaakt. Die site is werkelijk de meest incompetente site die ik ooit in me leven gezien heb. "Nolvadex and other Anabolic Steroids ", nolva is geen steroide, dat is al punt 1. Nolva wordt gebruikt in de behandeling tegen gyno, dat is punt 2. Punt 3 komt steeds meer naar boven dat jou basiskennis dusdanig weinig is dat je echt nog niet moet gaan kuren. Vrijwel elke beginner met een minimale as kennis weet wat nolva is en waar het voor dient. Ik raad je echt aan je eerst wat meer in de materie te verdiepen bro. Je wil aan de slag met serieuze medicijnen die je gaat overdoseren, maar weet niks van die medicijnen en de bijwerkingen die ze kunnen hebben.

ho ho ik kwam het tegen omdat ik opzoek was in welke hoeveelheid nolvadex geleverd word

en natuurlijk weet ik dat nolvadex(tamoxifen),hcg (iets minder populair) en clomid als nakuur dienen

ik liet je alleen even zien hoe lomp dit was

just ask me a question

iets wat iedere beginner zou moeten weten

Terug
Naar boven