MuscleMeat

1e kuur besteld, wat is volgens jullie het beste schema?

Hoe een nakuur eruit ziet en dat wist je niet :p

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat als je me zou spreken dat je een andere indruk zou krijgen van me bro

daar heb je een beetje gelijk in

alleen hier ging het om de hoeveelheden dat ik in mijn schema moest toepassen

hoelang kuur jij al? en met wat ? je bent ook nog niet zo oud

BULKBOY zei:
ja maar als je gaat kuren heb je wel steeds honger

of ontken je dat?

ik kwam trouwens net deze foto tegen

http://www.pbase.com/barman/inbox

hij beweert dat hij hier 95 kg weegt

als dat zo is dan moet ik maar opnieuw op de weegschaal gaan staan en een foto hier plaatsen want ik ben echt groter/voller dan hem!!

bulkboy ik wou je nog helpen maar naar dit gelezen te hebben kan je van mij echt de t*ring krijgen. ten eerste ik ben 1.92 dat je voller bent mooi voor jouw maar de zijn nog meer belangrijkere dingen dan vol zijn. defenitie of weet je ook niet wat dat is. ik ben 18 jaar jij bent 23 staat in je profiel.
en als je er zo geweldig uitziet post een fotos zou ik zeggen? en ik ben nu al 104kg

en voor advies voor je kuur zou ik dit doen
week 1-20 1000mg deca per week
week 1-10 50mg dinabol per dag
na elke training 50iu insuline 20 week lang
nakuur dikke onzin puur geld verspilling

veel suces met je kuur hier zul je groot van worden!

doe eens rustig! het zag er alleen wat ongeloofwaardig uit ik zeg toch niet direct dat je liegt

het kwam negatief over maar bij deze mijn excuses

loop je op testo op het moment ofzo?

merk ook wel dat jij 18 bent sufferd!

soulreaver hoeveel gains zou ik hiermee winnen met een goed eetschema?

!!BarmaN!! zei:
bulkboy ik wou je nog helpen maar naar dit gelezen te hebben kan je van mij echt de t*ring krijgen. ten eerste ik ben 1.92 dat je voller bent mooi voor jouw maar de zijn nog meer belangrijkere dingen dan vol zijn. defenitie of weet je ook niet wat dat is. ik ben 18 jaar jij bent 23 staat in je profiel.
en als je er zo geweldig uitziet post een fotos zou ik zeggen? en ik ben nu al 104kg

en voor advies voor je kuur zou ik dit doen
week 1-20 1000mg deca per week
week 1-10 50mg dinabol per dag
na elke training 50iu insuline 20 week lang
nakuur dikke onzin puur geld verspilling

veel suces met je kuur hier zul je groot van worden!
:D :D :D hahaha mooie massakuur bro

BULKBOY zei:
soulreaver hoeveel gains zou ik hiermee winnen met een goed eetschema?

is niet te voorspellen. iedereen reageert anders op steroiden. je kan alles wat jezelf in de hand hebt zoveel mogelijk optimaliseren, maar hoeveel massa je wint weet je niet, wel is het zo dat als je nakuur goed is, je veel meer massa vast kan houden.

BULKBOY zei:
dan zou het er zo uit moeten zien?

Week Deca------ Dbol

1----400mg/ml---20mg/pd

2----400mg/ml---20mg/pd

3----400mg/ml---20mg/pd

4----400mg/ml---20mg/pd

5----400mg/ml---20mg/pd

6----400mg/ml---20mg/pd

7----400mg/ml

8----400mg/ml

9

10

11

Week-Clomid------novadex

12----50mg/pd----40mg/pd

13----50mg/pd----40mg/pd

14----------------20mg/pd
15----------------20mg/pd

en ik ga nu een laatste wijziging doorgeven (clomid) heb jij niets meer toe te voegen????

ik zou de deca op 200mg houden per week,je stackt toch met d-boll wat een goed resultaat zal geven het is belangrijk om je eerste kuur niet te zwaar te nemen,als je lichaam niet gewend is aan A.S zul je zoiezo goede progressie boeken met een lichte dosis
remember:meer is niet altijd beter

BULKBOY zei:
Heren,

Ik heb vrijdag mn 1e (8wkn) kuur besteld bestaande uit

- 16x deca (= 400mg/ml. pw)
- 16x primo (= 400mg/ml. pw)
- 300 dbol (= 30mg. pw)
- nolvadex

had ik hier nog iets aan toe kunnen voegen?
ben benieuwd wat volgens jullie het beste schema is.

Groetjes M

Deca en primo mengen zou ik niet doen, primo is om droger te komen en deca om op te bouwen, gebruik deca voor opbouwfase en primo voor aftrainen
EN BELANGRIJKSTE VEEL ETEN verspreid over 6 tot 8 maaltijden.
Geen junkfood natuurlijk wat dan is het niks

hoop voor je dat je echte primo hebt kunnen krijgen...mijn suppliers verkopen t niet eens omdat ze n naam hoog te houden hebben ;)

Is je voedingsschemaniet een beetje te complex? Hoe het gewoon bij 6/7 x per dag eten, wat je ook kan doen is gewoon 's ochtends bij je kom brinta gelijk een lepel proteine poeder erin gooien, dan heb je gelijk genoeg eiwitten binnen in een keer.
Voor de rest, als je die shakes in melk oplost, vind ik dat je teveel melk drinkt.
Probeer je eiwitten uit verschillende producten te halen.

Dit is een schema die ik vroeger heb gebruikt:( misschien heb je hier wat aan

1-bord met brinta + een banaan

2- 4boterhamen met kipsalami of rosbief en kaas 2 eieren

3- hetzelfde als bij 3

4- 500g kwark

5- voor trainen- rijst+200 kip+ ijsbergsla(en andere groente natuurlijk) of kabeljouw vis

6-na trainen 300g aardapelen + 200g bief

7- vlak voor slapen, een proteine shake

Misschien niet perfect, maar het heeft mij geholpen, je kan het altijd nog aanpassen een 1 of 2 maaltijden vervangen voor proteine shakes.

Voor de rest veel drinken!

Succes!

waarom een shake voor het slapen gaan?

die heb je sowieso nodig en dat voorkomt honger in de nacht, dat is echt vervelend, als je op moet staan om wat te eten!

louis zei:
die heb je sowieso nodig en dat voorkomt honger in de nacht, dat is echt vervelend, als je op moet staan om wat te eten!
Ik zou voor het slapengaan kiezen voor iets met minder koolhydraten en vetten, maar rijk aan eiwitten (ik neem aan dat je je shakes met melk maakt): zoals kwark in mijn geval.

Warrie

ipv simpele eiwitten zoals shakejes, zou ik complexe eiwitten nemen, zoals kwark of tonijn.

misschien een casseine shake zonder whey. Heb ik ook

Terug
Naar boven