MuscleMeat

1e kuur bij 40+

Ik zou eerder het omgekeerde willen vragen. Waarom beginnen de meesten zo vroeg terwijl ze het niet nodig hebben. Ik heb mijn hele leven gesport en heb mijn eerste AS ook pas genomen toen ik de veertig voorbij was. Het is juist triestig dat er zoveel jongeren van nog geen 25 aan de juice zitten. En dan beginnen ze ermee wanneer ze nog niks bereikt hebben. Het ergste van al is dat die personen al lang niet meer trainen wanneer ze veertig of vijftig zijn. Hier en daar een enkeling misschien.

In al die jaren veel jonge kuurders geweten (heb niks tegen mensen die dit doen,als ze hun verstand gebruiken toch)maar van die jonge kuurders traint er 90% al niet meer.

Nu persoonlijk vind ik het geen probleem dat iemand van 24 zou kuren vermits hij al geruime tijd traint. is mss beginnen trainen op zn 16.Dan traint hij al 8j. Je heb er natuurlijk ook die nog voor ze de gym binnenstappen aan een kuur beginnen.

Ik heb ooit methyl tren geprobeerd maar niet afgemaakt omdat dit mijn persoonlijkheid teveel veranderde. Na drie-vier weken daarmee gestopt. En in het begin ook wel eens 6 weken deca gebruikt, een lichte dosis maar da's heel lang geleden.

Geen trt nu?

250 test onderdrukt evenveel als 1 gram test ...
Maar of hij volledig herstelt op zijn leeftijd? zou op oudere leeftijd niet kuren als je geen trt wilt.

Kan me niet voorstellen dat 250 test evenveel onderdrukt dan 1000 mg per week. Dan kun je ook beter 2000 mg per week pakken dus?
Hoe meer je neemt hoe meer je je lichaam toch belast?

Kan me niet voorstellen dat 250 test evenveel onderdrukt dan 1000 mg per week. Dan kun je ook beter 2000 mg per week pakken dus?
Hoe meer je neemt hoe meer je je lichaam toch belast?
onderdrukking en belasting zijn 2 verschillende dingen he ;)

• Topic Starter Topic Starter
Eens even een 'oude post' terug naar boven. Door een hoop privé zaken is dit wat weg gezakt, maar het idee is er nog steeds.
Ik ben blijven trainen al is het een poos wel minder geweest.

Ik zou met een "lichte-starters-kuur' willen beginnen, gewoon om te kijken wat het doet, of m'n verwachting uitkomt en of m'n herstel oké is.

Ook budgettair is iets waar ik wel wat rekening mee wil/moet houden.

Zijn er naar de al genoemde kuren ook nog andere waar ik aan moet/kan denken (Winstrol, Anavar?)

Ik ben zelf begonnen met 500 test in de week en 2 maal 500iu HCG in de week op mijn 37ste - dit heeft mij voor de eerste keer heel veel opgeleverd. Keep it simple.
Als je van plan bent om off te gaan, moet je uiteraard nakuren.

Zoals al eerder genoemd, test primo lijkt me prima. Ik heb hier zelf prettige ervaringen mee, al vanaf 250mg test + 300mg Primo. 6-10 weken moet je zelf weten, ik zou zelf eerder voor 10 gaan natuurlijk :D

Het meeste is al gezegd:

Doe een kuur van 8-10 weken, test/mast of test/primo is heel mooie eerste kuur. Zet zeker HCG tijdens je kuur tot aan je nakuur en nakuren doe je dan 3-4 weken op 50 mg Clomid.

Ook al ben je 40+, je herstel zou vlot moeten verlopen op die manier ;)

Terug
Naar boven