GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als jij 250gr ongekookte rijst binnenspeelt... dat wil zeggen 500+ gr gekookt.
chapeau!!
ik ga me er niet aan wagen iig xD
)
)
, ik ga iedere dag 4 gram ( 4 pillen sochtends 4 pillen savonds ) pakken en kijken of dit het aantal puistjes op mijn schouders/bovenrug verminderd. mocht het helpen zou het mooi meegenomen zijn en anders maar even afwachten of het erger word. zijn er nu 4-5 in totaal wat niet echt wat voorsteld, maar omdat het er toch meer zijn dan normaal ben ik dus maar even met die b5 begonnen.
rug + triceps.
)Ik ben ook 1.88m en weeg momenteel ook 91 kg, maar wel op 9-10%..
Ben benieuwd wat mijn eerste kuur me gaat brengen (als hij er komt), maar met deze resultaten zou ik al zeer tevreden zijn!
maarja. Vandaag laatste inject gezet, aangezien ik vanavond naar dik Frenchcore feest ga en morgen wss niks waard ben en hele dag niks ga doen = stijve kont. Kwam nog maar 1,3 ml ui laatste vial, dus intotaal 19 ml uitgehaald van 2 vialsstats:

vandaag even 200 pillen vitamine B5 gehaald van 500mg, prijs viel mee was in de aanbieding, 14 euro nog iets, ik ga iedere dag 4 gram ( 4 pillen sochtends 4 pillen savon.
Zal ik morgen even doen, heb er namelijk wel wat maar moet m'n gezicht er nog uithalen enzo heb ik nu Ff geen tijd voor. Maar die hou je tegoed van me![]()

Waar heb je ze gehaald als ik vragen mag? wil die ook wel kopen
lag om half 11 sochtends pas in m'n nest en om 5 weer er uit. Achja was wel vet feestje