MuscleMeat

1e kuur , Test E + Dbol

Wat zijn de gains tot nu toe?

• Topic Starter Topic Starter
+9 kg, en flinke kracht/libido verhoging :D

Laatst bewerkt:
gaat goed!!! heb je trouwens nog niet een keer een backpump gehad? ik heb er nu geloof ik wel een beetje last van. Is best vervelend. Voel onwijze drang om te gaan trainen, maar aan de andere kant heb ik ook wel het idee dat ik beter een rustdagje kan nemen.

gaat goed!!! heb je trouwens nog niet een keer een backpump gehad? ik heb er nu geloof ik wel een beetje last van. Is best vervelend. Voel onwijze drang om te gaan trainen, maar aan de andere kant heb ik ook wel het idee dat ik beter een rustdagje kan nemen.

Jep, zeker last van, de rustdag op woensdag valt altijd vies tegen :p hehe wil dan echt graag trainen.

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

Wat zijn je huidige krachtstats? Before en nu, ben wel benieuwd naar hoeveel je kracht is toegenomen.

+20kg op bench, +40kg op squat, +80kg op legpress, +60kg op leg extensions, +30kg op leg curls, +12.5kg op barbell curls, +40kg op deadlift dit zijn slechts enkele voorbeelden :p op benen maak ik wel verreweg de beste progressie.

• Like
Waarderingen: jj94
Lekkere progressie op alle vlak hé! :)
Ben eens benieuwd wat het gaat geven binnen 5 weken ;)

Succes nog!

+60kg leg extensions...my n**ga!:cool:

De tijd vliegt ook echt man, damn, kan de eerste inject nog goed herrineren :D progressie is inderdaad super tot nu toe. Hopen dat ik zoveel mogelijk kan vasthouden eh ;) en dan na paar maandjes recovery eens flink cutten tot minimaal 10% vp.

Je hebt flinke krachtgains gemaakt man netjes, hopen dat je die kracht ook na de kuur behoud

Ben best benieuwd naar een paar foto's :)

Dat zijn beste gains zowel kracht als massa ;)

Jep, zeker last van, de rustdag op woensdag valt altijd vies tegen :p hehe wil dan echt graag trainen.

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

+20kg op bench, +40kg op squat, +80kg op legpress, +60kg op leg extensions, +30kg op leg curls, +12.5kg op barbell curls, +40kg op deadlift dit zijn slechts enkele voorbeelden :p op benen maak ik wel verreweg de beste progressie.

echt goed man!! barbell curls 12.5 kg erbij is trouwens ook impressive!! en 40 kg op deadlift ook natuurlijk.
ik heb gisteren de laatste dboll genomen, dus zit nu alleen nog op test. Mis het slikken van de pilletjes nu al, hahaha, alsof er iets niet klopt :). bij mij gaat dit weekend de 6e spuit erin. Hoop dat ik op de test alleen nog steeds zo door blijf gaan als op de combinatie. maar als ik zo bij jou kijk moet dat geen probleem zijn.

Hehe, ik mis het slikken van pillen niet, moest het telkens sneaky doen omdat ik geen zin had dat mensen gingen vragen wat ik nu weer voor supplement oid had :p sta er nogal om bekend namelijk haha. Gains zijn zeker lekker, achteraf vind ik t wel jammer dat ik niet met een lager vet% ben begonnen dan waren m'n gains beter te zien. Maarja dit is wel weer extra motivatie om over n 3 maandjes te beginnen met m'n grootste cut ooit :D dan wil ik sowieso de 10% halen.

Oja vandaag begint carnaval hier in Limburg, denk dat ik vandaag toch enkele pilsjes zal drinken, wel Met grote mate naturlijk ;) zal toch niet veel moeten drinken aangezien ik sinds nieuwjaar geen druppel meer gehad heb :p

Na het weekend weer een update met gewicht/missch foto's. Word een zware week, veel op de planning waaronder nog een dag carnaval vieren + mijn eigen verjaardag + de dag erna m'n bday party haha. Maar trainen moet en zal ik !!!

Hehe, ik mis het slikken van pillen niet, moest het telkens sneaky doen omdat ik geen zin had dat mensen gingen vragen wat ik nu weer voor supplement oid had :p sta er nogal om bekend namelijk haha. Gains zijn zeker lekker, achteraf vind ik t wel jammer dat ik niet met een lager vet% ben begonnen dan waren m'n gains beter te zien. Maarja dit is wel weer extra motivatie om over n 3 maandjes te beginnen met m'n grootste cut ooit :D dan wil ik sowieso de 10% halen.

Oja vandaag begint carnaval hier in Limburg, denk dat ik vandaag toch enkele pilsjes zal drinken, wel Met grote mate naturlijk ;) zal toch niet veel moeten drinken aangezien ik sinds nieuwjaar geen druppel meer gehad heb :p

Na het weekend weer een update met gewicht/missch foto's. Word een zware week, veel op de planning waaronder nog een dag carnaval vieren + mijn eigen verjaardag + de dag erna m'n bday party haha. Maar trainen moet en zal ik !!!

:woot::woot:it's your birthday, we're gonna party like it's your birthday !!:hb::hb:

ziet er idd een vermoeiende maar leuke week uit ;)

ben benieuwd naar de nieuwe pics en krachtstats :)
als mijn kuur even vlekkeloos verloopt als die van jou ben ik heel tevreden ;)

Interessant log, abbo :) Goede krachtgains!

zeker mooie gains en wat ga je nemen bij je cut? test en anavar?

Weet nog niet of dat een cut word met AAS. Zat eerder te denken aan een goed dieet + cardio en maybe eca stackje . Maar weet niet of ik daar goed op reageer, want op supps met veel caff voel ik me ook snel niet lekker.

Mrja als ik dan toch aas bij zou pakken denk ik primo of winny met lichte dosis test

Weet nog niet of dat een cut word met AAS. Zat eerder te denken aan een goed dieet + cardio en maybe eca stackje . Maar weet niet of ik daar goed op reageer, want op supps met veel caff voel ik me ook snel niet lekker.

Mrja als ik dan toch aas bij zou pakken denk ik primo of winny met lichte dosis test

idd ik heb hetzelfde met caff supps.

ligt zwaar op men maag... wat de training niet ten goede komt :)

kdenk dat je met een goed dieet en aangepast trainingsschema al heel ver kan komen mbt cut.

vrijdagavond tot zondagavond ben ik dus een beetje grieperig geweest, best k*t, maar ben nu weer redelijk goed hersteld en ook toen ik me niet lekker voelde heb ik gewoon mijn eten naar binnen gewerkt, maar voelde me toch wat zwakjes.
vanochtend even gewogen, zit op 100,5 ( +9,5 kg ) dus gelukkig toch nog wat gegained! :D
daarna 8e injectie gezet, ging weer super easy was binnen 5 min gedaan :p

had vandaag best wel zin om te gaan trainen, maar toch maar ff niet gedaan omdat ik zeker wil zijn dat ik helemaal van mn griepje hersteld ben, even op kracht komen zeg maar.

pics: http://i52.tinypic.com/5ybwwj.jpg
http://i52.tinypic.com/2pr8z6h.jpg

oog voor mijn gevoel weer iets minder vet, dus die kcal wat verlagen was een goeie keus denk ik. ook ogen mn armen wat voller vind ik zelf :)

Gaat lekker man:)

Nette progressie.je ziet er idd wat droger uit en dus beter.armen en rug zijn goed vooruitgegaan:)

Keep it up bro:)

Hopelijk ben ik snel van en bult af datin ook eens tegoei kan beginnen trainen...
vrijdagavond tot zondagavond ben ik dus een beetje grieperig geweest, best k*t, maar ben nu weer redelijk goed hersteld en ook toen ik me niet lekker voelde heb ik gewoon mijn eten naar binnen gewerkt, maar voelde me toch wat zwakjes.
vanochtend even gewogen, zit op 100,5 ( +9,5 kg ) dus gelukkig toch nog wat gegained! :D
daarna 8e injectie gezet, ging weer super easy was binnen 5 min gedaan :p

had vandaag best wel zin om te gaan trainen, maar toch maar ff niet gedaan omdat ik zeker wil zijn dat ik helemaal van mn griepje hersteld ben, even op kracht komen zeg maar.

pics: http://i52.tinypic.com/5ybwwj.jpg
http://i52.tinypic.com/2pr8z6h.jpg

oog voor mijn gevoel weer iets minder vet, dus die kcal wat verlagen was een goeie keus denk ik. ook ogen mn armen wat voller vind ik zelf :)

Zou gewoon naturel proberen te cutten. Maar niet gelijk na je kuur anders verlies je te veel mogelijk

Terug
Naar boven