Fitness Seller

1e kuur , Test E + Dbol

• Topic Starter Topic Starter
vandaag training gedaan met een prework out ( noxipro ) vanwege het ontbreken van energie door slaaptekort. resultaat: monsterpomp in mijn armen nu nog steeds maar wel heerlijke training gehad :D

verder gaat alles gewoon nog zoals het hoort dus niet veel meer te melden. Zodra dit wel het geval is weer een update! ;)

heel mooi man je hebt mn doel gewicht nu nog 8% :D

vandaag training gedaan met een prework out ( noxipro ) vanwege het ontbreken van energie door slaaptekort. resultaat: monsterpomp in mijn armen nu nog steeds maar wel heerlijke training gehad :D

verder gaat alles gewoon nog zoals het hoort dus niet veel meer te melden. Zodra dit wel het geval is weer een update! ;)

heb die sample van noxipro ook binnengekregen 2 weken geleden :)

werkt die zo goed dan? ;)

kga hem ook eens uittesten in de loop van men kuur denk ik :p

lijkt me kicken :p

trainse man ;)

hij gaf me de energie die ik nodig had, en meer pomp, dus ik denk wel dat het werkt, of het ook mn kracht verbeterde kan ik niet echt zeggen omdat dat net zogoed de test kan zijn :)

Ondanks m'n verjaardag toch even de gym in. Gaat lekker tot nu toe. Net m'n Pr squat gezet, 6x160 :D dalijk 340 legpress proberen. Heb me vanochtend wel aan een stukje vla geholpen haha. Moet kunnen! Woog vanochtend 101kg :)

Live update: 6x340 geknalt op de legpress, yiihaa, dan ook maar Ff 150kg leg extensions proberen dalijk :D

update 2: 6x150 leg extensions ook gelukt, zeer lekkere training dus ;)

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd man! Ook met je verjaardag :D Gaat lekker

ja gaat zeker lekker, de 10 kilo die ik hoopte te winnen zijn binnen, nu binnekort nog het gevecht om op zn minst 7 ervan te behouden :D dat word nog spannend :p

Gaat wel echt helemaal goed he!! Mooi man dat je zoveel progressie haalt en je doelen en die foto's zien er ook goed uit!
Nog 3 weekjes kuren nu toch? Ben benieuwd wat je er nog bij gaat pakken in kracht en gewicht!
succes!

Morgen de 9e en volgende week de 10e dus nog +- 3 weken knallen ja. Ga wel iets minder kcal eten laatste weken want m'n buik is klein beetje gegroeit :p kijken of ik die nog wat terug kan dringen hehe ;)

Morgen de 9e en volgende week de 10e dus nog +- 3 weken knallen ja. Ga wel iets minder kcal eten laatste weken want m'n buik is klein beetje gegroeit :p kijken of ik die nog wat terug kan dringen hehe ;)

Kerel je moet niet minder eten,dat cutten komt later wel weer.
Nu moet je pakken wat je pakken kunt.

Zal rond de 4-4.5 duizend kcal zitten dus krijg wel genoeg binnen :)

Net de 9e inject gezet, kreeg nog maar 1,7 ml met moeite uit de vial getrokken, is wel helemaal leeg nu :p heb eigenlijk wel zin om even te trainen. Misschien dalijk eens voor het eerst op zondag wat oefeningtjes doen :) achja we zien wel !

Overigens, volgens mij begint de acne een beetje op te komen, heb enkele rode puntjes op m'n schouders en rug maar is nog vrijwel niks.

zit momenteel bijna 6 weken in de zelfde kuur, en ben tot nu toe 12,5 kg aangekomen, dus gaat lekker nog 4 weken te gaan.

Heb je nu nix meer voor je 10e inject dan?
Als ik jou was zou ik meteen met b5 beginnen, heb hem nu een week en de acne neemt al behoorlijk af. Nu is hét nog beginnend, maar als het er dadelijk zit krijg je het veel moeilijker weg.

jawel heb nog mn andere vial waar ik 4 injecties uit heb getrokken. zal ook nog maar iets van 1.5-1.7 ml uit te krijgen zijn.

wat zijn je side's tot nu toe?

Niets, alleen nu een enkel puistje hier en daar, niks ernstigs. Kan ook toeval zijn. Maar voor de zekerheid ga ik me deze week wat vit b5 scoren voor een maandje te pakken. Kan geen kwaad ;)

vind het wel een dikke kuur hoor voor je eerste x. mooi dat je nog geen side's hebt

ik eet dan wel ook alles clean doordeweeks ;) en in het weekend een enkele junk maaltijd hier of daar. denk dat dat toch wel 1 van de belangrijkste factoren is in het wel/niet krijgen van sides :)

zal ook maar mn training van vandaag ns posten:

borst
incline bench press : 75x10 85x8 95x6 ( PR )
flat dumbbell flyes: 10x28 8x30 6x32 ( PR )
flat bench press : 12x80 10x85 8x95 6x 105

biceps
barbell curl: 10x40 8x45 6x50 ( PR )
incline dumbbell curl 10x18 8x20 6x22 ( PR )
concentration curl 10x14 8x16 6x18

korte maar krachtige training :D lekker 4 PR's gepakt weer.

Laatst bewerkt:
barbell curl: 10x40 8x45 6x50 ( PR ) :bow:

Terug
Naar boven