giallo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als jij 250gr ongekookte rijst binnenspeelt... dat wil zeggen 500+ gr gekookt.
chapeau!!
. Maar de voedingswaarde die op rijst staat, dat is toch per 100 gr ongekookt?Voedingswaarde is van ongekookt, wanneer je kookt heb je meer gewicht door het opgenomen waarde alleen de voedingswaarde blijft hetzelfde.Ja joh, nooit aan gedacht. Maar de voedingswaarde die op rijst staat, dat is toch per 100 gr ongekookt?
Je,gaat,dus voor de 100 kg gok ik? Laatste maand ook weer keihard aan het trainen met vasco. Cutten gaat ook goed.
en dan wil ik cutten naar +-10% Vp
jammie... daarna naar de gym.
.Ook al side effects van Test ondervonden? En gebruik je HCG tijdens de kuur?![]()
ik begin wel te merken dat ik iets dikker ben aant worden dus ik ga toch een 500-1000 kcal minderen per dag
zit ik nog steeds op boven de 4000 dus.ja, ben beniewd of de test al aan het aanslaan is. zondag gaat bij mij de 5e spuit erin. Ben wel wat opgefokter aan het raken merk ik. Zit nu op 95 kg, maar sta nu wel al bijna een week stil in gewicht.
en heb je gemerkt dat je met de dboll gestopt bent? en zo ja, wat merk je?
best hele goeie progressie!

op een enkel puistje hier of daar niet echt ( hoeft niet eens van de test te zijn )
nee gebruik geen HCG. mijn testikels zijn tot nu toe niet gekrompen....
wel heb ik nu een ****ing hoog libido en nog kracht gains, wel minder heftig als in het beginik begin wel te merken dat ik iets dikker ben aant worden dus ik ga toch een 500-1000 kcal minderen per dag
zit ik nog steeds op boven de 4000 dus.
---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------
test is bij mij zeker aangeslagen nu, het begon bij mij aan het einde van week 5 / begin week 6, toen ik ongeveer een week van de dbol af was. qua kracht heb ik niks ingeleverd toen de dbol uitgewerkt was. qua gewicht was ik heel even een halve kilo kwijt, waarschijnlijk vocht. maar goed nu ben ik weer flink in de stijging![]()
als ik wat vind post ik het!