XXL Nutrition

1e kuur , Test E + Dbol

Goed bezig. Hoe veel weken moet je nu nog?
Je deadlift is wel wat uit verhouding met je andere kracht stats, of doe je dat nog niet zo lang?

• Topic Starter Topic Starter
zit nu in de 5e week, dus nog 6 hierna.
DL doe ik idd minder lang

aha.
gelukkig kun je met deadlift relatief snel kilos pakken.
keep up the good work!

update:
gister 6e prikkie, vanochtend gewogen.
gewicht: 98.6 ( +7.6 kg ) na 5 weken kuren.
vanavond weer borst en biceps aanpakken, zin in ! :D

Foto's van je benen?

Je,gaat,dus voor de 100 kg gok ik? Laatste maand ook weer keihard aan het trainen met vasco. Cutten gaat ook goed.

Ik heb de voedingswaarde van een site afgenomen. Daar stonden waardes voor zowel gekookt als ongekookt. In mijn schema vind je dus gekookte waardes.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Je,gaat,dus voor de 100 kg gok ik? Laatste maand ook weer keihard aan het trainen met vasco. Cutten gaat ook goed.

Ik hoop rond de 97a100 te kunnen vasthouden ja ;) en dan wil ik cutten naar +-10% Vp

vandaag de benen weer eens goed aanpakken in de gym, ben nu ff flinke maaltijd aan het bereiden, rijst + pacific cod (kabeljauw) :D jammie... daarna naar de gym.

@ seppe, foto's van mn benen kan ik zelf niet echt fatsoenlijk maken... maar die zijn wel flink gegroeit in de kuur, heb ik ook het meeste vooruitgang op gemaakt qua kracht ;)

Ziet er goed uit allemaal! Zou je een keer wat betere foto's kunnen posten (misschien door iemand anders gemaakt)? Omdat we bijna dezelfde stats hebben (1.90/97/14-15%) ben ik daar wel benieuwd naar.

Ook zit ik zelf na te denken over een eerste kuur, maar durf nog niet zo goed. Misschien als ik zie wat voor gains je gemaakt hebt wel.

Ook al side effects van Test ondervonden? En gebruik je HCG tijdens de kuur? ;)

ja, ben beniewd of de test al aan het aanslaan is. zondag gaat bij mij de 5e spuit erin. Ben wel wat opgefokter aan het raken merk ik. Zit nu op 95 kg, maar sta nu wel al bijna een week stil in gewicht :(.
en heb je gemerkt dat je met de dboll gestopt bent? en zo ja, wat merk je?

best hele goeie progressie!

Ook al side effects van Test ondervonden? En gebruik je HCG tijdens de kuur? ;)

op een enkel puistje hier of daar niet echt ( hoeft niet eens van de test te zijn )
nee gebruik geen HCG. mijn testikels zijn tot nu toe niet gekrompen....

wel heb ik nu een ****ing hoog libido en nog kracht gains, wel minder heftig als in het begin :p ik begin wel te merken dat ik iets dikker ben aant worden dus ik ga toch een 500-1000 kcal minderen per dag :) zit ik nog steeds op boven de 4000 dus.

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

ja, ben beniewd of de test al aan het aanslaan is. zondag gaat bij mij de 5e spuit erin. Ben wel wat opgefokter aan het raken merk ik. Zit nu op 95 kg, maar sta nu wel al bijna een week stil in gewicht :(.
en heb je gemerkt dat je met de dboll gestopt bent? en zo ja, wat merk je?

best hele goeie progressie!

test is bij mij zeker aangeslagen nu, het begon bij mij aan het einde van week 5 / begin week 6, toen ik ongeveer een week van de dbol af was. qua kracht heb ik niks ingeleverd toen de dbol uitgewerkt was. qua gewicht was ik heel even een halve kilo kwijt, waarschijnlijk vocht. maar goed nu ben ik weer flink in de stijging ;)

op een enkel puistje hier of daar niet echt ( hoeft niet eens van de test te zijn )
nee gebruik geen HCG. mijn testikels zijn tot nu toe niet gekrompen....

wel heb ik nu een ****ing hoog libido en nog kracht gains, wel minder heftig als in het begin :p ik begin wel te merken dat ik iets dikker ben aant worden dus ik ga toch een 500-1000 kcal minderen per dag :) zit ik nog steeds op boven de 4000 dus.

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

test is bij mij zeker aangeslagen nu, het begon bij mij aan het einde van week 5 / begin week 6, toen ik ongeveer een week van de dbol af was. qua kracht heb ik niks ingeleverd toen de dbol uitgewerkt was. qua gewicht was ik heel even een halve kilo kwijt, waarschijnlijk vocht. maar goed nu ben ik weer flink in de stijging ;)

Was bij mij ook dat de test pas echt aansloeg in de 6de week. De komende weken worden zalig dude, enjoy!

Heb je toevallig nog pics van al je spiergroepen die je voor je kuur hebt gemaakt?
Zo is het gemakkelijker voor buitenstaanders om er "beeld" aan te geven aan je progressie (niet enkel obv je kracht toename :)).

Voor de rest gaat ie zeker lekker!

Ben benieuwd hoe je gaat eindigen!

+1 voor voor/ tijdens/ na foto's!

hier een pic vanmorgen gemaakt.
http://i53.tinypic.com/34e722h.jpg

je kunt zien dat ik wat meer vet op de buik heb nu, vandaar dat ik iets naar beneden ga in calorieen, wil niet dat mijn vet% te hoog komt.

ik zal vast nog wel ergens wat " before " foto's hebben, moet ik even gaan zoeken in mijn archief hehe ;) als ik wat vind post ik het!

et voila, uit de oude doos :p
http://i52.tinypic.com/2uei9ah.jpg (upper body einde 2009 )
http://i51.tinypic.com/106lc8h.jpg ( bicep einde 2009 )
http://i56.tinypic.com/157hrmw.jpg ( upper body juni 2010 )

vergelijk zelf maar met de foto's uit dit topic.

Laatst bewerkt:
Mooie evolutie tot nu toe!
Zo is het voor iedereen gemakkelijker om het voor / na te bekijken en zien we de resultaten beter hé :).
Hoelang heb je nu nog te gaan? 4/5 weken?

gister 7e inject. dus nog een 5 weken tot de nakuur

Terug
Naar boven