XXL Nutrition

1e spuit gezet in glute, maar nu?

Idd, lekker in de bil....wel een gedoe in het begin,ff oefenenen.

Gewoon in je bil injecteren.Ga gewoon op je buik liggen op je bed, dan ben je volledig ontspannen.Dan is er het mintste spanning op je spier

Kom op jongens. Been, Bil of schouder maakt toch allemaal niet uit. Af en toe een beetje pijn hoort erbij:D

Als je in je bil zet ga dan gewoon staan als je een site chest pose aanneemt dan knal je hem erin en aspireren gaat gewoon met een hand, tussen wijs en middelvinger vast houden en met je duim tegengas geven.:D
Makkie alleen die benen damn kriel je weet het wel he das geen makkie.:mad:

Je kan het ook verdelen over schouder/borst of zelfs armen als je daar al flink wat massa begint te krijgen, skinny personen houden het best bij de bil ;) Opname is altijd beter in een grotere spier :)

• Topic Starter Topic Starter
wtf, en prikken in een zenuw geeft je toch een tijdelijke verlamming....
of als je hem goed raakt zelfs een permante?

haha dat prikken is echt niet alles :P

in je bil kan je prikken en dezelfde dag nog squatten / deadliften, been niet

daarom bil!

in je bil kan je prikken en dezelfde dag nog squatten / deadliften, been niet

daarom bil!

Klopt.

Leun met je linker heup tegen de aanrecht/wasbak ga als site chest pose staan met de linker been gestrekt leunen en houdt de rechter been ontspannen, ter hoogte van de rechter bovenkant van je bilbroekzak kan je dan prikken.

En zo kan je dit afwisselen met links

Wat bij mij trouwens goed gaat is de naald rustig tegen de huid aan zetten waar je wilt gaan prikken en langzaam doorduwen. Dat prikt een beetje, je voelt de naald een beetje snijden, maar het word niet pijnlijker. Als ie eenmaal door de huid is kun je em rustig naar binnen duwen. Dat kun je dan ook zo voorzichtig doen dat, mocht je al bij een zenuw in de buurt komen, je eenvoudig kunt bijsturen.

Doe ik bij bovenbeen ook waar ik wel eens een zenuw tegenkom. Die kun je op deze manier nooit te hard rken en zo in de problemen komen.

wtf, en prikken in een zenuw geeft je toch een tijdelijke verlamming....
of als je hem goed raakt zelfs een permante?

haha dat prikken is echt niet alles :P

zoals johny al schreef, rustig prikken en niet als een dartpijl in je poot rammen :p alhoewel ik dat toch vaak doe als ik weinig tijd heb.
no risc no fun :D

Hoe sneller je door de buitenste huidlaag zit hoe beter wat de pijn betreft. Daaronder voel je haast niks meer. Daarna wel heel langzaam verder gaan want mocht je dan een zenuwbaan raken dan piep je wel ff :p

Hoe sneller je door de buitenste huidlaag zit hoe beter wat de pijn betreft. Daaronder voel je haast niks meer. Daarna wel heel langzaam verder gaan want mocht je dan een zenuwbaan raken dan piep je wel ff :p

Mee eens, maar dat geeft soms ook een schrikreactie. Wat ik persoonlijk in ieder geval lastig vind is goede plaatsbepaling in je bil bij jezelf als je die er met een beweging in wilt "darten".
Rustig doordrukken geeft je perfecte plaatsbepaling. Enneh, dat kleine prikje dat je voelt van rustig door de huid drukken is te verwaarlozen ;)
'T is ook maar een methode, ieder vind uit wat ie zelf het lekkerst vind gaan.

Terug
Naar boven