Toon82
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 26%
een paar percentages vet verliezen, is niet moeilijk en daar kan je makkelijk motivatie voor opbrengen, maar met mijn stats raak ik gedurig de moed kwijt.
2 jaar geleden woog ik 85 kg en at ik slechter en meer dan nu, het verschil is toen 25 jaar en nu 27 jaar. De laatste 15 kg zijn er op 3 maanden bijgekomen.
Ik weet echt niet wat er gaande is en waarom ik ineens zo aankom.
Ik heb wat gezondigd, ik heb wat gesnoept, maar heb ook gezonde dingen gedaan en weet dat ik vroeger dus veel slechter en meer at.
Heeft nog iemand dit ooit ervaren? Het is echt niet om mezelf goed te praten.
Ik heb nog een cutschema liggen van een sportvoedingscoach ( de baets uit melle, belgië) waar ik een dik jaar geleden ben bij geweest.
Kortweg kwam het erop neer dat je drie keer per dag een heel kleine portie koolhydraten mocht nemen ( echt zeer klein) en 6 keer minstens 30 eiwitten en zeer weinig vetten.
1 dag op 4 mocht ik 5 porties carbs eten en de dagen dat ik niet trainde slecht 1 miniportie...
Ik voel me niet goed met dat schema. Tuurlijk moet je minder carbs eten tijdens de cut, maar dit is toch echt weinig.
Nu: het is vooral die onverklaarbare gewichtstoename die me zorgen baart.
Er klopt gewoon iets niet.
2 jaar geleden woog ik 85 kg en at ik slechter en meer dan nu, het verschil is toen 25 jaar en nu 27 jaar. De laatste 15 kg zijn er op 3 maanden bijgekomen.
Ik weet echt niet wat er gaande is en waarom ik ineens zo aankom.
Ik heb wat gezondigd, ik heb wat gesnoept, maar heb ook gezonde dingen gedaan en weet dat ik vroeger dus veel slechter en meer at.
Heeft nog iemand dit ooit ervaren? Het is echt niet om mezelf goed te praten.
Ik heb nog een cutschema liggen van een sportvoedingscoach ( de baets uit melle, belgië) waar ik een dik jaar geleden ben bij geweest.
Kortweg kwam het erop neer dat je drie keer per dag een heel kleine portie koolhydraten mocht nemen ( echt zeer klein) en 6 keer minstens 30 eiwitten en zeer weinig vetten.
1 dag op 4 mocht ik 5 porties carbs eten en de dagen dat ik niet trainde slecht 1 miniportie...
Ik voel me niet goed met dat schema. Tuurlijk moet je minder carbs eten tijdens de cut, maar dit is toch echt weinig.
Nu: het is vooral die onverklaarbare gewichtstoename die me zorgen baart.
Er klopt gewoon iets niet.

verder is het gewoon een kwestie van clean eten en veel cardio (en natuurlijk KT) doen