CityOfAngels
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 107kg
Beste Dbb leden,
Na verschillende jaren op en af te trainen heb ik besloten mijn hobby professioneler aan te pakken.
Ik ga voor de eerste keer in jaren een cutschema trachten te volgen. Ik wil tegen het voorjaar op een degelijk vetpercentage komen te staan om na de zomer een cleanbulk te starten.
Mijn stats:
Man
1m89
102kg nuchter en 17% vet met een driepuntsmeting.
Mijn plan is om dagelijks 3000kcal te eten in volgende verhouding:
43.5% eiwitten
38.5% koolhydraten en 17% vetten
Ik ga 3 tot 4 maal in de week fitnessen (trainingschema nog in de maak) en bijkomend ga ik 4-5 x in de week cardio doen op 60-70% van mijn max. heart rate en dit ongeveer 45 tot 60min.
Zo zal ik hopelijk voldoende vet verbranden om af te vallen.
Wekelijks zal ik mijn stats nakijken om te zien of ik correct afval.
Laat mij weten wat jullie ervan vinden! Kritiek is welkom, kan ik alleen maar van leren :-)
Alvast bedankt!
Na verschillende jaren op en af te trainen heb ik besloten mijn hobby professioneler aan te pakken.
Ik ga voor de eerste keer in jaren een cutschema trachten te volgen. Ik wil tegen het voorjaar op een degelijk vetpercentage komen te staan om na de zomer een cleanbulk te starten.
Mijn stats:
Man
1m89
102kg nuchter en 17% vet met een driepuntsmeting.
Mijn plan is om dagelijks 3000kcal te eten in volgende verhouding:
43.5% eiwitten
38.5% koolhydraten en 17% vetten
Ik ga 3 tot 4 maal in de week fitnessen (trainingschema nog in de maak) en bijkomend ga ik 4-5 x in de week cardio doen op 60-70% van mijn max. heart rate en dit ongeveer 45 tot 60min.
Zo zal ik hopelijk voldoende vet verbranden om af te vallen.
Wekelijks zal ik mijn stats nakijken om te zien of ik correct afval.
Laat mij weten wat jullie ervan vinden! Kritiek is welkom, kan ik alleen maar van leren :-)
Alvast bedankt!