5keer5
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 207
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Inderdaad! Zal eens kijken en wat met m'n schema spelen. Bedankt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad! Zal eens kijken en wat met m'n schema spelen. Bedankt!
Ik zie 3 maaltijden staan. Om de twee uur eten is achterhaald, maar slechts 3 eetmomenten per dag heb ik mijn bedenkingen bij. Ik zou het in ieder geval niet kunnen. Neem je geen tussendoortjes en eet je 's avonds later niet? Wat zijn de tijden waarop je eet? ---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ---------- Karma voor jou!liieeevvv. Mee eens. Ik neem altijd tonijn uit blik, maar als ik TS zo hoor dan ben ik daarmee niet goedkoper uit..
![]()
ja, doe ik ook: ik wissel af tussen verse vis (hetgeen ik het liefst eet, vooral witte vis zoals kabeljauw maar ook tongfilet, wijting, schelvis e.d.) en vis in blik (veelal tonijn: goedkoper dan vers) en af en toe ook krab in blik (bij mij in supermarkt wel 6€ per blik -> dus niet dagelijks op mijn menu, zullen we maar zeggen).
Graag gedaan! Heb jij toevallig nog een opmerking aan wat ik zou kunnen veranderen? ---------- Toegevoegd om 09:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ---------- Een persoonlijke vraag lienlien, waar koop jij je kabeljauw? Want ik vind kabeljauw, naast pangasius en koolvis een van de goedkopere witte vissoorten.

Krab in blik. Dat ken ik niet. Ik kom een keer bij jou eten.

hey, misschien is 'duur' niet de goede woordkeuze, want alles is relatief; wat de een duur vindt is immers cheap voor de ander.
on topic: ik koop zowat alles bij mij in de supermarkt (Delhaize in België) waar de kabeljauw (kabeljauwhaasje, verse vis) zo'n 25€/kg kost. Ik eet toch min zo'n 250g per maaltijd dus ik ben dan 6+€ kwijt aan dat alleen... Nu ik het zo opschrijf en lees, merk ik dat dit mss toch ook weer niet zo extreem duur is... tja, het is maar wat je eraan wilt geven zeker?
soms ook vis van visboer: tweemaal zo lekker, maar dan laat ik me vaak verleiden tot de betere vissoorten en dan ben je toch al gauw een paar tientallen € armer
---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------
zeker eens proberen dan. ik vind krab uit blik eigenlijk even lekker smaken als verse krab.
ok, door over al dat eten te praten, krijg ik honger...
Ik eet toch min zo'n 250g per maaltijd dus ik ben dan 6+€ kwijt aan dat alleen... Nu ik het zo opschrijf en lees, merk ik dat dit mss toch ook weer niet zo extreem duur is... tja, het is maar wat je eraan wilt geven zeker?
Dat is inderdaad wel waar! Ik koop dan ook mijn vis ingevroren. Misschien niet zo gezond, maar toch lekker goedkoop! En die lekkere verse krab, toch geen surimi hoop ik![]()

zeker eens proberen dan. ik vind krab uit blik eigenlijk even lekker smaken als verse krab.
ok, door over al dat eten te praten, krijg ik honger...

Thanks voor de tip. Doe aan IF, verging al van de honger, maar nu..![]()
6 euro voor 250gr vis is best wel duur. Weinig kcals, en die eiwitten zijn ook niet zoveel. Dus erg weinig voor al dat geld. Eten is best prijzig geworden de dag van vandaag. Zeker als je alles gezond wil aanpakken, beste is groot inkopen in promotie en invriezen.

hehe, ik snap je helemaal (doe wel geen IF, maar heb wel honger nu)
---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------
je hebt helemaal gelijk. ik probeer wel af en toe promoties mee te pikken, maar door tijdsgebrek (lees: luiheid) doe ik dit niet genoeg. inderdaad jammer dat lekkere en gezonde voeding vaak zo duur is.
mja, zal eens kijken of ik die vis dan beter niet kan vervangen door iets met betere voedingswaarde. alhoewel, ik eet dit toch eerder voor de lekkere smaak en niet zozeer voor de eiwitten... ik ben duidelijk geen echte BB'er
wel leuk om hierover een uitwisseling van gedachten te hebben. thanks guys!
dan kan ik nog lang op mijn vis wachten denk ik
ben niet van het geduldige type
---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------
dan kan ik nog lang op mijn vis wachten denk ikben niet van het geduldige type
![]()

dan kan ik nog lang op mijn vis wachten denk ikben niet van het geduldige type
![]()
1 minuutje werk, en stevige cardiosessie erna, tijdens je vluchtroute. win win situatie.
lollol
ideale situatie inderdaad: én lekkere vis oppeuzelen én for free én cardio; waarom ben ik daar niet op gekomen?
lol ideale situatie inderdaad: én lekkere vis oppeuzelen én for free én cardio; waarom ben ik daar niet op gekomen?

Ook het criminele brein, vereist voeding en training. Ik zal over de plotselinge vijverroof hier en daar, wel lezen in de krant zeker? Laat ze smaken.