AndroidHealthClinic

1ste kuur

doa1234

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Vetpercentage
10%
Hey ik wil graag een eerste kuur doen & heb hierover een aantal vragen.

de kuur: (Enkel tabs)

Week 1-6: Dianabol 40 mg/dag
Week 7-12: Winstrol 40 mg/dag
Week 13-16: Nolvadex 20 mg/dag

Doel: Eerst bulken, groter worden (dbol) en daarna droger staan (windstrol)

Over mijzelf:
leeftijd: 21jaar
gewicht: 68kg
lengte: 180cm
uitgaan/alcohol/roken: nooit !
fitness: dit doe ik 4maand met toezicht van een vriend die dat dit al 2jaar doet
-> 4maand en nu al kuur, Dit is tevroeg gaan jullie zeggen maar ik heb hier al lang over nagedacht.

trainingschema + voeding en sups:
Maandag; Chest + triceps
dinsdag: Benen + biceps + abs
woensdag: traps + schouders
donderdag: rug + abs
vrijdag: random.. meestal begin ik hier terug met chest & triceps en maandag benen,....

Smorgens 10a11u: 30g havermout + cornflakes + banaan
smiddags 13u: 5sneden brood met kaas,...
16u: spagettie of rijst met kip
18u: droge koek+ mutant mass (2scoops +200ml melk)
20u: 1.M.R. (pre work) + fitness
Direct na de fitness: magnificent (post work) + banaan
22u: tonijn + mutant mass (2scoops +200ml melk)
voor het slapen: yugort of casein (30gr)

Mijn vragen:
1. Welk tijdstip moet ik mijn kuur nemen?
2. Moet ik na dbol een nakuur doen en hierna pas windstrol + nakuur?
of dbol & wintstrol tegelijk nemen? maar dat vind ik nogal hevig voor de lever of hoe dit sta beschreven hierboven? of is deze 3manieren allebei goed?
3. Moet ik dan nog steeds sups pakken ''Mutant mass, 1.m.r (pre), magnificent (post), casein''
4. Moet ik tijdens de kuur een reinigingskuur voor de lever nemen om je lever te zuiveren?

Kan niet anders dan een troll dit.

Ik heb antwoord op je 1e vraag : Het tijdstip van je kuur is over een jaar of 3 als je wat meer weegt en inziet dat 12 weken orals geen werelds plan is.

1m80, 68kg, u srs?

gaat je lever etc aangenaam vinden...

2 potjes test is cheaper en veiliger voor lever en waarschijnlijk betere gains met minder sides!!!!!!

Je hebt hier lang over nagedacht? Maar je traint pas 4 maanden? Dus je dacht er al over toen je nog niet deed trainen?

Dbol en daarna winny slaat verder nergens op. Eerst 6 weken 'bulken' en dan 'droog' door de winny is onzin.

Lekker 12 weken orals. Gelukkig rook je nooit ;)

Max 6 weken dus..

De mooiste zin ever. :D

"4maand en nu al kuur, Dit is tevroeg gaan jullie zeggen maar ik heb hier al lang over nagedacht."

• Topic Starter Topic Starter
Oke mercie voor u reactie's
Kuren op dit moment?
Duidelijk een 'nee!'

Een andere vraag dan: Vele kuren wel onder de 21jaar of ze fitnessen nog geen 3jaar en wegen weinig
Die hebben toch ook resultaat?

Velen springen ook van een brug, doe jij dat maar ook

Kuren op dit moment?
Duidelijk een 'nee!'

Een andere vraag dan: Vele kuren wel onder de 21jaar of ze fitnessen nog geen 3jaar en wegen weinig

Gaat niet om het resultaat, maar dat je eerst nog zo kan groeien. Een beetje eigen moeite mag wel ipv 3 maanden kuren na maar 4 maanden hebben getraind.

Maar goed. Train nog even en doe is 4 weken orals. Terug op eigen kracht en dan nog is na een tijdje, enz...

Is dit de echte leven?

Met zoon reactie ben ik niks :scratch:

Toch wel. Je wilt kuren voor jezelf verantwoorden op basis van dat andere van je leeftijd het ook doen.

Kuren op jou leeftijd is gewoon zeer onverstandig. Het aantal trainingsmaanden en je stats zijn nog niet eens zo belangrijk vergeleken met je leeftijd.

Kuren op dit moment?
Duidelijk een 'nee!'

Het gaat niet om het resultaat maar om je gezondheid.
Je moet het natuurlijk zelf weten want de meeste die over kuren beginnen hebben eigenlijk de beslissing al genomen. Ik was 30 toen ik voor het eerst wat gebruikte.. Denk ook aan de bijwerkingen.. 21 en al een kale kop, geen kindjes kunnen maken enz. Tof man. Ik wil niet zeggen dat het gebeurt maar het kan wel! En het zal jou net overkomen.

Want orals kan je mooi voor de mama verstoppen?
Hoe ga je die gyno verstoppen of zweren op je rug ...

Zoals hier al aangehaald wil je het echt ga dan voor test.
Maar hou het aub eerst zeker een jaar vol en eet in jouw geval veel (ijs & chocomelk als het moet)

Ben zeker geen kenner maar zie mensen als jou vaak in de gym.
2 maanden trainen en ze staan echt goed (je vraagt je dan af waarom jij der al zo lang zit).
Je ziet hen 3 maanden niet en zijn zo goed als alles kwijt (wegens persoonlijke redenen konden ze even niet trainen).

Maar je doet maar ^^

hahaha

---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 10:56 ----------

2 potjes test is cheaper en veiliger voor lever en waarschijnlijk betere gains met minder sides!!!!!!

ik zou m helemaal niks aanraden hij traint pas 4 maanden.. alsof dat niet genoeg is moet je even naar zn stats kijken.

Kuren op dit moment?
Duidelijk een 'nee!'

Iedereen boekt in het begin met goede voeding en de juiste training veel resultaat. Maar op een gegeven moment hik je tegen een plafond en dan wordt het tijd om een kuur te overwegen.
Er zijn zat jonge knullen die anabolen in hun kont spuiten en denken dat ze enkel daardoor gaan groeien. Het resultaat wat ze vervolgens boeken hadden ze ook naturel kunnen halen.
Wees verstandig en zorg voor een goede basis voordat je gaat kuren!

Terug
Naar boven