AndroidHealthClinic

1ste kuur

ik eet in de ochtend stokbrood met kaas en een appel/banaan
overdag op werk neem ik een hele brood mee waarvan ik meestal 3 kwart van opeet op werk met kaas/kipfilet/ham
avond eten aardappelen rijst groente vlees en vla / kwark
in de avond nog wat kwark met volkoren koek doorheen

ik eet onwaarschijnlijk nog wel meer als ik van huis ben, niet altijd even gezond maar ook geen vet eten ofso.

ik dronk shakes maar hielp niet echt
met creatine heb ik ook getraind de afgelopen 2 jaar maar ook niet echt vooruitgang geboekt.
vandaar dat ik vraag naar anabolen.
voor dese 2 jaar intensief trainen fitnesde ik ook wel maar niet volop. misschien 2 x in de week

1000 mg test elke week zetten bro, 4 ml dus. Zou wel een dikke kickstart pakken, oxy op 150 mg elke dag ofzo. Niet luisteren naar die ecto's hier, die willen gewoon niet dat je breed wordt G, ik zweer. 500 mg test zeggen ze dan, gebeurt niks bro, 1000 mg is hemel op aarde. 100 % dat je hier minstens 10 kg mee aankomt, dan ben je al best breed, moet je even tijdje niks gebruiken en dan gewoon nog keer doen. Jaartje en je bent groter dan die gastjes hier.

1000 mg test elke week zetten bro, 4 ml dus. Zou wel een dikke kickstart pakken, oxy op 150 mg elke dag ofzo. Niet luisteren naar die ecto's hier, die willen gewoon niet dat je breed wordt g, ik zweer. 500 mg test zeggen ze dan, gebeurt niks bro, 1000 mg is hemel op aarde. 100 % dat je hier minstens 10 kg mee aankomt, dan ben je al best breed, moet je even tijdje niks gebruiken en dan gewoon nog keer doen. Jaartje en je bent groter dan die gastjes hier.

+1

Terug
Naar boven