AndroidHealthClinic

1ste kuur

Want orals kan je mooi voor de mama verstoppen?
Hoe ga je die gyno verstoppen of zweren op je rug ...

Zoals hier al aangehaald wil je het echt ga dan voor test.
Maar hou het aub eerst zeker een jaar vol en eet in jouw geval veel (ijs & chocomelk als het moet)

Ben zeker geen kenner maar zie mensen als jou vaak in de gym.
2 maanden trainen en ze staan echt goed (je vraagt je dan af waarom jij der al zo lang zit).
Je ziet hen 3 maanden niet en zijn zo goed als alles kwijt (wegens persoonlijke redenen konden ze even niet trainen).

Maar je doet maar ^^

++

Waarom d-bol en winny?

• Topic Starter Topic Starter
ik wou eerst
testo, tren en mss dbol + nakuur pakken
Maar dat zijn spuitjes en ik weet zelf niet ofdat ik dat kan steken en weet ook niet iemand die dat bij mij kan doen
waarom dbol en winny? goeie vraag eigenlijk, daarom dat ik het ook aan jullie vraag
Maar dbol is mss beter voor me?

ik wou eerst
testo, tren en mss dbol + nakuur pakken
Maar dat zijn spuitjes en ik weet zelf niet ofdat ik dat kan steken en weet ook niet iemand die dat bij mij kan doen
waarom dbol en winny? goeie vraag eigenlijk, daarom dat ik het ook aan jullie vraag
Maar dbol is mss beter voor me?

Oké ik moet het NU weten, ben jij een troll of niet? Als jij geen troll bent kan je best gewoon stoppen met alles, pls.

• Topic Starter Topic Starter
Oké ik moet het NU weten, ben jij een troll of niet? Als jij geen troll bent kan je best gewoon stoppen met alles, pls.
ik denk dat jij beter kunt stoppen!
ik vraag hier om raad & jij hebt alleen maar belachelijke commentaren
Hier zijn teminste nog serieuze mensen die me aanraden om dit niet te doen en ook zeggen waarom ik dit niet moet doen. ik luister naar elk nuttig reactie & daaruit trek ik mijn oordeel of ik het wel of niet ga doen. Een beetje serieuzer mag wel want ik weet dat mijn lichaam hier op het spel staat.

Mijn conclusie staat vast: GEEN kuur! maar nog een paar maand wachten en zien of ik het dan nog wel wil
maar wat raden jullie mij dan aan?
elke nuttige commentaar is welkom :)

Dbol only 6 weken.
Winny only 6 weken
Test e 1-12met 1 van bovenstaande 1-4.

Evt anavar 8 weken

ik denk dat jij beter kunt stoppen!
ik vraag hier om raad & jij hebt alleen maar belachelijke commentaren
Hier zijn teminste nog serieuze mensen die me aanraden om dit niet te doen en ook zeggen waarom ik dit niet moet doen. ik luister naar elk nuttig reactie & daaruit trek ik mijn oordeel of ik het wel of niet ga doen. Een beetje serieuzer mag wel want ik weet dat mijn lichaam hier op het spel staat.

Mijn conclusie staat vast: GEEN kuur! maar nog een paar maand wachten en zien of ik het dan nog wel wil

oké goed van je man! eindelijk terug bij je verstand, hele prestatie!

Trouwens, belachelijke reacties lok je uit met belachelijke OP's.

Niet een paar maanden maar een paar jaar.. Zorg eerst eens dat je een goede basis hebt en overweeg het over een jaar of 3 nog maar eens.

ALS je dan wilt kuren, pak dan alleen test bijvoorbeeld.

Niet een paar maanden maar een paar jaar.. Zorg eerst eens dat je een goede basis hebt en overweeg het over een jaar of 3 nog maar eens.

ALS je dan wilt kuren, pak dan alleen test bijvoorbeeld.

idd gelijk hier gezegd word, binnen enkele jaren nog eens overwegen om te kuren als je jezelf erover in hebt gelezen en er genoeg van af weet, want dat lijkt me nu niet het geval.

Eerste test only proberen om te zien hoe je lichaam erop reageert, daarna kan je nog combis maken.

hallo ik ben nieuw hier en heb een paar vraagjes over anabolen.

ik ben 22jr oud
1.70m ongv
65kg
ik rook wel drinken amper zelden eigenlijk nooit
ik fitness nu 2 jaar ongeveer maar er komt niet egt wat bij
ik heb in het verleden (2 jaar terug voordat ik trainde) een ongeluk gehad waarbij mijn rug is verzwakt(rugwervels gescheurd)
en nu wil ik mijn rug sterker maken (met derest van me lichaam)
zodat ik er geen last meer van heb .
ik eb gelezen dat een beginners kuur testosteron E 500mg 1x p week 10/12 weken goed is.

ik hoor graag wat van de kenners hiervan.gr T

Beste leden. Ik train nu ongeveer 4,5 jaar(fitniss en kickboks) Ik weeg nu 74 KG 1.80cm. Ik train 4 keer in de week!
Ik overweeg een eerste kuur te nemen.(beginners kuur) Schema stuur ik later in tevens mijn voedingsschema. Ik heb mij maanden verdiept in AAS.
Zijn er leden die mij een nuttig advies kunnen geven?
Bedankt alvast!

naar mijn eigen zeggen eet ik wel goed op een dag
ik wordt niet dunner met minder gewicht
maar wordt ook niet veel groter en zwaarder

dan toch maar beginners kuur?

ik train 4x per week spieren
mijn lichaam wordt wel droger btw

naar mijn eigen zeggen eet ik wel goed op een dag
ik wordt niet dunner met minder gewicht
maar wordt ook niet veel groter en zwaarder

dan toch maar beginners kuur?

ik train 4x per week spieren
mijn lichaam wordt wel droger btw

Hoelang train je? En hoe oud ben je?

ik train 2 jaar en ben 22

als je niks bijzonders ofso kan melden en alleen op zulke dingen gaat letten ga dan maar spelen thuis ofso ik heb jou niks gevraagd met je 21 jaar grote man haha

Orals max 6 weken ook zo overdreven

Terug
Naar boven