Fitness Seller

2 jaar serieus trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Nette progressie man! Behoorlijk wat Pec gekregen van die ingevallen mierentietjes (compliment brah)
Thanks man!

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 19:06 ----------

mooie lean gains.
Zo door gaan en hou je vet percentage zo mooi laag als blijft gainen!
Dat vetpercentage wil ik inderdaad zo houden, ben nu toch wel tijd verder en zie zelf dat ik toch nog wat droger ben dus binnekort even laten meten. Maar mijn best zal ik zeker doen om mijn vetpercentage op dit niveau te houden. :D

Nice progressie hoor !

Leip verschil! hoe kwam het dat je zo dun was voordat je begon! ziet er een beetje eng uit ( no offence).

respect!

Leip verschil! hoe kwam het dat je zo dun was voordat je begon! ziet er een beetje eng uit ( no offence).

respect!

Klinkt raar, maar niet ontbijten, of het was al een kitkat ofzo, de hele dag door snoepen en geen gezonde voeding, alleen avondeten was normale voeding zowat bij mij. :dunno:
Voor de rest was ik sowieso al heel erg actief qua sporten enzo, maar het was inderdaad extreem qua bouw, vandaar dat ik toen ben begonnen met fitness/BB. :zweet:

Klinkt raar, maar niet ontbijten, of het was al een kitkat ofzo, de hele dag door snoepen en geen gezonde voeding, alleen avondeten was normale voeding zowat bij mij. :dunno:
Voor de rest was ik sowieso al heel erg actief qua sporten enzo, maar het was inderdaad extreem qua bouw, vandaar dat ik toen ben begonnen met fitness/BB. :zweet:

Nou kan alleen maar zeggen dat je een super keuze hebt gemaakt! En die levenstijl ken ik ja! Zo leefde ik ook voordat ik begon, daarbij rookte ik ook nog het een en ander weg dus dat maakte het nog erger.

Lekker doorvreten en Keep it up man!

Nou kan alleen maar zeggen dat je een super keuze hebt gemaakt! En die levenstijl ken ik ja! Zo leefde ik ook voordat ik begon, daarbij rookte ik ook nog het een en ander weg dus dat maakte het nog erger.

Lekker doorvreten en Keep it up man!

Doorvreten ga ik sowieso! wil nog flink gaine dus dat komt helemaal goed, thanks!! :D

Zeer indrukwekkend! Kom zelf ook ongeveer van zoiets af, voelt goed he!

Zeer indrukwekkend! Kom zelf ook ongeveer van zoiets af, voelt goed he!

Voelt inderdaad geweldig! Enige wat jammer is is dat je bijvoorbeeld mensen later ziet beginnen en sneller resultaat boeken, niet dat ik alleen naar andere kijk, want ben trots op wat ik tot nu toe heb behaald, maar wat jammer is is dat sommige mensen 10x minder moeite hoeven te doen en dubbel zo hard gaan! But thanks! imma keep building it up!

Dit is wat ik nou nette progressie noem :) gj brah

Wat was je voedingsschemadeze 2jaren?

groot verschil met eerst respect

groot verschil met eerst respect

Thanks man! doing my best!

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 22:33 ----------

Goede progressie! Ga je nog doorbulken?

Ik blyf doorgaan totdat ik erby neerval haha!

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 22:34 ----------

Dit is wat ik nou nette progressie noem :) gj brah

Wat was je voedingsschemadeze 2jaren?

En me voedingsschema zal ik binnekort erop gooien, weet tot op de dag van vandaag niet of hy goed is, maar
voor myn gevoel werkt ie!

Heel netjes!

Woow, met zo'n lichaam ben ik óok begonnen. Mooi gedaan man.

Zit er goed uit , blijf zo door gaan !

goeie progressie.. zelf ook zo begonnen namelijk!

probeer je benen toch mee te blijven pakken! is belangrijk voor de gains en anders krijg je er over een jaar spijt van dat je niet eerder ben begonnen haha

netjes gozer:thumbup:

Terug
Naar boven