XXL Nutrition

2 jaar serieus trainen.

Echt wel netjes!

Vetpercentage laag houden en dan zul je verbaasd staan hoe je er over nog eens twee jaar uit kunt zien.

• Topic Starter Topic Starter
Echt wel netjes!

Vetpercentage laag houden en dan zul je verbaasd staan hoe je er over nog eens twee jaar uit kunt zien.

Ik hoop dat ik over 2 jaar zo´n 12 KG nog bij ben gekomen!
Moet haalbaar zijn als je het mij vraagt?
thanks! en dat vetpercentage is altijd laag gebleven gelukkig! zal ik ook zo houden! :D

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 10:12 ----------

Woow, met zo'n lichaam ben ik óok begonnen. Mooi gedaan man.
Dat is wat ik bedoelde bij jou topic erwin! blijven knallen, dan kom je er wel!! ;)

goeie progressie.. zelf ook zo begonnen namelijk!

probeer je benen toch mee te blijven pakken! is belangrijk voor de gains en anders krijg je er over een jaar spijt van dat je niet eerder ben begonnen haha

Jaa ben nu keihard benen aan 't knallen man! thanks!

Ziet er goed uit kerel! Als jij voldoende op je voeding blijft letten en gaat vreten als een beest haal je die 12kg nog wel veel eerder dan in 2 jaar hoor ;)

Voelt inderdaad geweldig! Enige wat jammer is is dat je bijvoorbeeld mensen later ziet beginnen en sneller resultaat boeken, niet dat ik alleen naar andere kijk, want ben trots op wat ik tot nu toe heb behaald, maar wat jammer is is dat sommige mensen 10x minder moeite hoeven te doen en dubbel zo hard gaan! But thanks! imma keep building it up!

Begrijp ik goed. Heb ik ook. Komt omdat je een veel minder beginfysiek hebt. Een gemiddelde persoon heeft vaak zonder te trainen een fysiek waar wij al een jaar voor moeten trainen. Kom zelf ook van 58kilo af met een extreem dun lichaam. Maar gewoon lekker doorgaan. Zie het zelf ook als hobby om fit en gezond te zijn.

Mooi resultaat heb je bereikt. Nu heb je een mooi fysiek om mee door te gaan.

Begrijp ik goed. Heb ik ook. Komt omdat je een veel minder beginfysiek hebt. Een gemiddelde persoon heeft vaak zonder te trainen een fysiek waar wij al een jaar voor moeten trainen. Kom zelf ook van 58kilo af met een extreem dun lichaam. Maar gewoon lekker doorgaan. Zie het zelf ook als hobby om fit en gezond te zijn.

Mooi resultaat heb je bereikt. Nu heb je een mooi fysiek om mee door te gaan.

Klopt inderdaad wat je zegt, mijn fysiek heb ik nu inderdaad pas opgebouwd, aangezien ik nu pas ´continu´ blijf toenemen qua gewicht als ik me mooi aan me schema´s hou enzo, voorheen bleef ik vaak steken enzo!
Geen foto´s van jou voor en na dan?

Laatst bewerkt:
6:00 - Brinta met 150 ml melk + banaan
7:30 - 4 sneetjes bruin brood + kipfilet + wey shake
10:15 - 6 sneetjes bruin brood + pindakaas/kipfilet
12:00 - 8 sneetjes bruin brood + kipfilet + magere kwark/halfvolle yoghurt + banaan
14:45 - 4 sneetjes bruinbrood + kipfilet/pindakaas
17:00 - Wat de pot schaft!
18:00 t/m 20:00 niks in sportschool.
20:15 - Wey shake + 2 sneetjes bruinbrood + pindakaas
21:00 - Handjevol ongezouten cashews + kwark

Dit is een richtlijn van wat ik zo eet per dag, kan natuurlyk iets verschillen!

Goede progressie in 2 jaar zeker goed bezig.

respect! super goed bezig!

Wat was je voedingsschemadeze 2jaren?

12:00 - 8 sneetjes bruin brood + kipfilet + magere kwark/halfvolle yoghurt + banaan

idd mooi massa opgebouwd en laag in vetmassa gebleven

Nice man, bijna 20kg in 2 jaar! Ondanks dat je heel ecto was, is het nog een flinke prestatie, plus dat het bijna alleen maar vetvrije massa is. Nu lekker door richting de 80?

Nice man, bijna 20kg in 2 jaar! Ondanks dat je heel ecto was, is het nog een flinke prestatie, plus dat het bijna alleen maar vetvrije massa is. Nu lekker door richting de 80?

thanks man! en ja dat is wel de bedoeling! myn uiteindelijke doel is 90 ongeveer man! dus we blyven knallen haha!

Oke, weet je ongeveer hoeveel calorieen dit zijn in totaal? en nogmaals nice progressie :)

Laatst bewerkt:
Haha jezus man, rete droog ! :D

Terug
Naar boven