Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Keeszmania, heb je daar een bron van? Want een hele grote BBer deed / doet dat ook namelijk zo trainen... Smorgens traine, smiddags cardio, savonds trainen.
Omdat een grote bodybuilder iets doet, betekent niet dat zijn training niet verbeterd kan worden.
De bron is een onderzoek van de VU Amsterdam, die een trainer bij ons presenteerde.
2 keer per dag trainen kan wel, meeste resultaat behaal je dan met een rust van max. een uur, rust je bijv. een middag uit, dan zal dit alleen nadelig zijn voor je herstel
2 keer per dag trainen met maximaal een uur rust? wat een onzin.. als dat de uitkomst van een onderzoek is, dan lijkt me dat onderzoek ook al onzinnig..
goed je eten plannen zoals 3XL al zegt
ikzelf ga ook zodra mn school voorbij is gewoon 2 keer op een dag trainen
lijkt me gewoon het beste als je nu eerst een goede planning maakt met maaltijden en trainingstijden en een goede indeling.. en daarmee gewoon beginnen en naar je lichaam luisteren en eventueel aanpassingen maken..
2 keer per dag trainen met maximaal een uur rust? wat een onzin.. als dat de uitkomst van een onderzoek is, dan lijkt me dat onderzoek ook al onzinnig..
goed je eten plannen zoals 3XL al zegt
ikzelf ga ook zodra mn school voorbij is gewoon 2 keer op een dag trainen
lijkt me gewoon het beste als je nu eerst een goede planning maakt met maaltijden en trainingstijden en een goede indeling.. en daarmee gewoon beginnen en naar je lichaam luisteren en eventueel aanpassingen maken..