Fitness Seller

2 maal per dag trainen

• Topic Starter Topic Starter
Keeszmania, heb je daar een bron van? Want een hele grote BBer deed / doet dat ook namelijk zo trainen... Smorgens traine, smiddags cardio, savonds trainen.

Jonas

Omdat een grote bodybuilder iets doet, betekent niet dat zijn training niet verbeterd kan worden.
De bron is een onderzoek van de VU Amsterdam, die een trainer bij ons presenteerde.

• Topic Starter Topic Starter
Aha intresant kees.

Maar toch wil ik zo een tijdje gaan trainen, en vraag nogmaals of iemand mij kan helpen met een schematje :help: Want ik weet het niet helemaal zeker :no:

Jonas

keeszmania zei:
2 keer per dag trainen kan wel, meeste resultaat behaal je dan met een rust van max. een uur, rust je bijv. een middag uit, dan zal dit alleen nadelig zijn voor je herstel

2 keer per dag trainen met maximaal een uur rust? wat een onzin.. als dat de uitkomst van een onderzoek is, dan lijkt me dat onderzoek ook al onzinnig..

goed je eten plannen zoals 3XL al zegt

ikzelf ga ook zodra mn school voorbij is gewoon 2 keer op een dag trainen

lijkt me gewoon het beste als je nu eerst een goede planning maakt met maaltijden en trainingstijden en een goede indeling.. en daarmee gewoon beginnen en naar je lichaam luisteren en eventueel aanpassingen maken..

RvR zei:
2 keer per dag trainen met maximaal een uur rust? wat een onzin.. als dat de uitkomst van een onderzoek is, dan lijkt me dat onderzoek ook al onzinnig..

goed je eten plannen zoals 3XL al zegt

ikzelf ga ook zodra mn school voorbij is gewoon 2 keer op een dag trainen

lijkt me gewoon het beste als je nu eerst een goede planning maakt met maaltijden en trainingstijden en een goede indeling.. en daarmee gewoon beginnen en naar je lichaam luisteren en eventueel aanpassingen maken..

Onzinnig idd, je kan veel beter gewoon 2x per dag trainen, veel eten en goed rusten, dat is de enige weg ???

Terug
Naar boven