AndroidHealthClinic

2 maanden in de cut: minder carbs - voedingsschema check

Dusky

Advanced Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Beste DBB'ers,

ik zit inmiddels 2 maanden serieus in de cut, maar de vetverbranding stagneert nu een beetje. Dit komt deels doordat ik minder cardio doe, het komt er op een of andere manier gewoon niet van. Ik ga het wel proberen weer op te hogen. Maar ik wil ook wat lager in carbs gaan, om de vetverbranding een extra zetje te geven. Ik wil namelijk op 26 juni, dan ga ik naar Rock Werchter, op 10% vet uit komen. Mijn laatste meting was op 23 mei, toen was het 12.5 procent. Dus daar moet nog wel wat vanaf.

Anyway, ik heb dus mijn voedingsschema wat aangepast, zodat ik wat lager in carbs en wat hoger in eiwitten en vetten uit kom. Whey shakes toevoegen is momenteel helaas geen optie, ik ben namelijk aan het testen of ik nu minder acne heb dan anders. Na mijn vakantie ga ik wel weer whey shakes gebruiken, om te kijken of mijn acne weer erger wordt.

Mijn vraag is dus: wat vinden jullie ervan?

Bijlagen

Gaat je lukken zou liever keto doen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedoel je 'gaat je niet lukken'? :P

Ik ben nu aan het uitzoeken wat een keto dieet precies inhoudt. Ik denk dat ik dat doe als ik terugkom van vakantie, in augustus. Want ik moet nu nog ff tijd steken in school.

• Topic Starter Topic Starter
Nog iemand wat opbouwende kritiek waar ik wel iets aan heb?

EDIT: Ik heb hem zojuist nog wat aangepast, nog minder carbs, nog meer eiwit. Ik zit qua e/k/v verhouding nu op 41/28/30. En ja, dat komt inderdaad op 99% uit, hoe dat kan weet ik ook niet. :P Nog steeds zonder shakes, dat vind ik zelf stiekem toch wel iets om trots op te zijn. :P

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven