Fitness Seller

2 minuten gevraagd

Dukini

nininini..
Elite Member
Waardering
18
Lengte
1m96
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Beste DBB'ers,

Ik ben bezig met soundtracks nabootsen op een akoestische manier met de piano als lead en ben nu bezig met The Gladiator.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik vraag dus ff 2 minuten van je tijd om te luisteren en je mening te geven wat mij enorm zal helpen.
Ik wil voornamelijk meningen hebben over de tweede kick, imo is die iets te sterk.

Thanks in advance :-)

Beste DBB'ers,

Ik ben bezig met soundtracks nabootsen op een akoestische manier met de piano als lead en ben nu bezig met The Gladiator.

http://soundcloud.com/thomas-douqu/hans-zimmer-now-we-are-free

Ik vraag dus ff 2 minuten van je tijd om te luisteren en je mening te geven wat mij enorm zal helpen.
Ik wil voornamelijk meningen hebben over de tweede kick, imo is die iets te sterk.

Thanks in advance :-)

Ben er niet erg in thuis, piano niet erg mijn ding, toch de tijd genomen. Maar ik vind hem niet te sterk eigenlijk. Mag wel wat "drama" in zitten vind ik.

Succes met je quest !

• Topic Starter Topic Starter
Ben er niet erg in thuis, piano niet erg mijn ding, toch de tijd genomen. Maar ik vind hem niet te sterk eigenlijk. Mag wel wat "drama" in zitten vind ik.

Succes met je quest !

Thanks dat je ff de tijd nam!

Hoe bedoel je precies drama? In de zin van dat ik 'm wat voller moet maken?

Thanks dat je ff de tijd nam!

Hoe bedoel je precies drama? In de zin van dat ik 'm wat voller moet maken?

Lastig uit te leggen. Zie het als "schrikmomenten", ineens versnellen melodie of verhogen volume waardoor de luisteraar geprikkeld wordt. Of je hem voller moet maken gaat mijn kennis voorbij helaas, maar vond juist die "boost" er in wel "prettig".

Nogmaals, ben geen pianokenner hoor. Oordeel op oor, want muziekliefhebber ben ik wel.

• Topic Starter Topic Starter
Lastig uit te leggen. Zie het als "schrikmomenten", ineens versnellen melodie of verhogen volume waardoor de luisteraar geprikkeld wordt. Of je hem voller moet maken gaat mijn kennis voorbij helaas, maar vond juist die "boost" er in wel "prettig".

Nogmaals, ben geen pianokenner hoor. Oordeel op oor, want muziekliefhebber ben ik wel.

Ik snap wat je bedoeld, dat was eigenlijk mijn idee voor de volgende 2 - 3 minuten waarmee ik nu bezig ben.

Bedankt voor de feedback, heb ik enorm veel aan.

Terug
Naar boven