AndroidHealthClinic

2 November DDB meet @ Ironhouse utrecht(kuur hard of kuur niet)

Peiling Peiling Ik ga op de meet:

• Totaal stemmers
    33
Hoe meer mensen hoe meer plezier :)

Er zijn geen spiegels toch? Mensen behoefte aan een fotograaf om de gains vast te leggen? :eyebrow:

Wordt trouwens wel zaad met eten als echt iedereen die zegt dat die komt ook daadwerkelijk komt.
Vorige keer met zijn 10'en o.i.d was net mooi dan kan je nog met de hele tafel een beetje ouwehoeren.

Gelukkig is dit DBB en zit er toch een 50% afhaakmarge aan.
Ik moet nog naar een verjaardig in Winterswijk daarna, dus weet niet of ik mee kom eten...... dat is al een :D
Er zijn geen spiegels toch? Mensen behoefte aan een fotograaf om de gains vast te leggen? :eyebrow:
Ben wel benieuwd wat je met die superlens kan, zonder flits in een duistere zweetkelder :)

Wordt trouwens wel zaad met eten als echt iedereen die zegt dat die komt ook daadwerkelijk komt.
Vorige keer met zijn 10'en o.i.d was net mooi dan kan je nog met de hele tafel een beetje ouwehoeren.

Gewoon 3 weken van te voren nog eens iedereen die zich heeft opgegeven taggen voor de definitieve bevestiging. 2 jaar terug waren we ook met 15 man, op zich niet erg, dan krijg je toch subgroepjes aan tafel of 2 tafels.

Wat heb je een jihadistische avatar @Bert :p

Ik moet nog naar een verjaardig in Winterswijk daarna, dus weet niet of ik mee kom eten...... dat is al een :D

Ben wel benieuwd wat je met die superlens kan, zonder flits in een duistere zweetkelder :)
Funfact, die 2 maand oude superlens staat op marktplaats...:roflol: Heb vrijdag een 85mm f1.8 gescoord voor 385 op marktplaats, ben echt helemaal verkocht met deze prime. Als ik die tamron heb verkocht koop ik een pancake 35mm voor straatfotografie en dan ook voor op de meet. En een flits (godox tt685s).

Funfact, die 2 maand oude superlens staat op marktplaats...:roflol: Heb vrijdag een 85mm f1.8 gescoord voor 385 op marktplaats, ben echt helemaal verkocht met deze prime. Als ik die tamron heb verkocht koop ik een pancake 35mm voor straatfotografie en dan ook voor op de meet. En een flits (godox tt685s).

:roflol: ik lees enkel Chinees en dat ken ik niet whahahaha

Wat is er in die gym eigenlijk voor apparatuur te vinden.
Ik zie enkel een foto van KT spul en Crossfit gedoe. Zijn er ook machines of een hoek met dumbbells?

• Topic Starter Topic Starter
Hoevaak moet het nog gezegd worden.

Er zijn db’s tot 60kg en genoeg apparaten cable stations legpress leg ex bla bla bla

Wat is er in die gym eigenlijk voor apparatuur te vinden.
Ik zie enkel een foto van KT spul en Crossfit gedoe. Zijn er ook machines of een hoek met dumbbells?
Die andere dingen zijn juist hun ‘Unique selling point’ ten opzichte van alle basic fits, etc. Logisch dat ze dat op de website zetten.

Prima gym voor iedereen.

Halverwege stoelendans dan maar?

On the other hand.. Ik ben niet enorm gezellig met eten

Hoelaat boeit mij trouwens vrij weinig. Ik zou zeggen dat 15:00 een mooie tijd is dan heb je 2-3 uur om te trainen en kut te roepen en te flexen zonder spiegels. Dan eten om 18:00-19:00 ofso?
3 uur trainen maar, waarom niet 24uur?

Hoevaak moet het nog gezegd worden.

Er zijn db’s tot 60kg en genoeg apparaten cable stations legpress leg ex bla bla bla
Ik had dat nog niet voorbij zien komen. Ben ook pas later aangehaakt. En de site gaf geen uitsluitsel dusssssss

Terug
Naar boven