XXL Nutrition

2 November DDB meet @ Ironhouse utrecht(kuur hard of kuur niet)

Peiling Peiling Ik ga op de meet:

• Totaal stemmers
    33
  • Topic Starter Topic Starter
Flinke armoedzaaier ben je als 10eu te veel is.

Denk dat de meeste mensen 10 euro wel kunnen missen. Neemt niet weg dat ik 10 euro voor een keertje trainen bij een gym duur vind en er geen probleem mee heb als er voor een meet iets geregeld wordt. Niet heel lang geleden was het nog gewoon 5 euro trouwens, wat ik een schappelijk bedrag vind voor een losse training.

Grappig trouwens hoe je commentaar hebt op @wovano als ie on is. Jij bent gewoon year-round een lul

Die spoiler:roflol:

Tussen iets duur vinden of niet kunnen betalen zit verschil hé... Vind zelf 10 euro voor een losse training ook best aan de prijs...

Tussen iets duur vinden of niet kunnen betalen zit verschil hé... Vind zelf 10 euro voor een losse training ook best aan de prijs...
Toch doen veel gyms dat. Ik heb ook al eens 15 betaald en in het buitenland nog wel meer.

Beetje afschrikbeleid, zodat mensen niet steeds losse lesjes komen nemen. Maar snap je punt, al moet ik zeggen dat ik voor een soort van dagje weg ik het prima vind om 10euro te betalen..

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat de meeste mensen 10 euro wel kunnen missen. Neemt niet weg dat ik 10 euro voor een keertje trainen bij een gym duur vind en er geen probleem mee heb als er voor een meet iets geregeld wordt. Niet heel lang geleden was het nog gewoon 5 euro trouwens, wat ik een schappelijk bedrag vind voor een losse training.

Grappig trouwens hoe je commentaar hebt op @wovano als ie on is. Jij bent gewoon year-round een lul

:roflol: @ je spoiler true

Lidmaatschap van 55 per maand en dan ga je voor 1 dag 10 euro rekenen? Tussen de 5-8 vind ik een redelijke standaard prijs, waarbij 5 voor Basicfit-achtige en 8 voor de specifiekere gyms wel billijk is.

Lidmaatschap van 55 per maand en dan ga je voor 1 dag 10 euro rekenen? Tussen de 5-8 vind ik een redelijke standaard prijs, waarbij 5 voor Basicfit-achtige en 8 voor de specifiekere gyms wel billijk is.
Bij F4F is een dagpas 9 en abonnement 20, dat slaat pas nergens op. Die 10 euro zal een keertje toch niet zo'n issue zijn, brandstof en eten zijn veel duurder voor de meesten.

Bij F4F is een dagpas 9 en abonnement 20, dat slaat pas nergens op. Die 10 euro zal een keertje toch niet zo'n issue zijn, brandstof en eten zijn veel duurder voor de meesten.
Dat wil nog niet zeggen dat we dit met z'n alle maar moeten accepteren.
Als je reclame wilt maken voor je sportschool dan ga je toch geen bedrag vragen die niet in verhouding is.
Bij de fitness-fabrieken kan ik me nog voorstellen dat de "manager" (schoonmaker) hier mee te dealen heeft omdat dit door het "hoofdkantoor" wordt besloten.

Maar genoeg erover gezegd. Ik betaal gewoon die 10 euro, dat is echt geen probleem.
En ik wil natuurlijk naast @Skatermarvin zitten met het eten, wat ik niet lust of mag neemt :marvin: dan wel.

Ohhh nog even een bewerking. Ga me natuurlijk niet vragen of ik ff de Gym wil taggen in berichten.
Dat kan wel maar kost 10 euro per tag.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk betaalt iedereen die 10 euro maar is wel veel voor zo'n povere gym met wat losse gewichten.

Ohhh nog even een bewerking. Ga me natuurlijk niet vragen of ik ff de Gym wil taggen in berichten.
Dat kan wel maar kost 10 euro per tag.
Misschien moet ik ook geld vragen om een promo-filmpje te maken van de meet. Iets met het aantal mensen x10 euries :eyebrow:

Terug
Naar boven