MuscleMeat

2 November DDB meet @ Ironhouse utrecht(kuur hard of kuur niet)

Peiling Peiling Ik ga op de meet:

• Totaal stemmers
    33
Voor mij hoef je geen promo te maken. Doe je dat wel dan vraag ik natuurlijk wel mijn freelance acteur vergoeding. :eyebrow:
Dan worden de kosten enkel hoger. :p
Gelukkig zal ik vooral per persoon kijken met een wat geblurde achtergrond. Iedereen die er interesse in heeft zal ik één voor één wat fragmenten tijdens het liften van schieten om vervolgens samen te voegen. Met op de achtergrond copyright-vrije boze rock muziek uit youtube's selectie!

• Topic Starter Topic Starter
Alle deelnemers verzamelen graag

Bedankt.

• Topic Starter Topic Starter
BIER EN t**ten

Kzit te denken om ook te joinen naar de meet. Doe geen beloftes maar het moet er toch een keer van komen na zo lang al lid te zijn.

Ik heb ook wel interesse in een potje of 2.
@Skatermarvin : noteer maar 1 potje voor @Aquaexplo , 2 potjes voor @apfelstrudel en 2 voor mij. Dat scheelt toch weer verzendkosten. :p
Toch doen veel gyms dat. Ik heb ook al eens 15 betaald en in het buitenland nog wel meer.

Beetje afschrikbeleid, zodat mensen niet steeds losse lesjes komen nemen. Maar snap je punt, al moet ik zeggen dat ik voor een soort van dagje weg ik het prima vind om 10euro te betalen..
Jij betaalt ook 6 euro voor een blik monster.
Laat iemand me een PM sturen met hoeveel deelnemers M/V etc dan regelen wij iets leuks :0
Supertof dat XXL weer sponsort! :thumbs: Als mensen nu nog gaan zeiken over de kosten met gratis goodies weet ik het ook niet meer. De Delicious Crunchy Protein Bars vorige keer (volgens mij was stracciatella toen net nieuw) vielen bij iedereen super in de smaak.

@Skatermarvin Doe ook maar 2 potjes voor mij!! als ik een goede stim-junk wil blijven zal ik wel redelijk snel door 1 pot heen zijn....

• Like
Waarderingen: BB_
Tuurlijk betaalt iedereen die 10 euro maar is wel veel voor zo'n povere gym met wat losse gewichten.
Precies dit..:roflol: Ik denk dat ik s'ochtends gewoon vast in mijn eigen gym train. Kan ik daar gewoon de hele workout boos kijken.

En ik wil natuurlijk naast @Skatermarvin zitten met het eten, wat ik niet lust of mag neemt :marvin: dan wel.
Ik zeg alvast: ik lust geen sushi! Vreet alleen maar gril/frituur rotzooi..:roflol:

@Skatermarvin : noteer maar 1 potje voor @Aquaexplo , 2 potjes voor @apfelstrudel en 2 voor mij. Dat scheelt toch weer verzendkosten. :p

Jij betaalt ook 6 euro voor een blik monster.

Supertof dat XXL weer sponsort! :thumbs: Als mensen nu nog gaan zeiken over de kosten met gratis goodies weet ik het ook niet meer. De Delicious Crunchy Protein Bars vorige keer (volgens mij was stracciatella toen net nieuw) vielen bij iedereen super in de smaak.
@Skatermarvin Doe ook maar 2 potjes voor mij!! als ik een goede stim-junk wil blijven zal ik wel redelijk snel door 1 pot heen zijn....
En ik ga dat allemaal even voorschieten op goed vertrouwen? :dunno:

Edit: Verdomme! Je mag maar 5 potten bestellen per keer. Blijkbaar low on stock:sad:

Edit 2: Dat zou inclusief korting van 15% neerkomen op 182euro exclusief verzenden voor 5 potten (36.40euro per pot). Kunnen we er niet voor iedereen 1 bestellen? Dat komt neer op een totaal van ~163 euro (~41euro per pot inclusief verzenden)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven