- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Ga ik ook maar doen, want anders eet jij alleen.Ik ga niet naar Bodybuilding United en wel naar DBB![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ik ook maar doen, want anders eet jij alleen.Ik ga niet naar Bodybuilding United en wel naar DBB![]()
Houdt Arthur wel een hoop kipwraps over

Alleen als jij die van jou ook meeneemt?
Zou wel grappig zijn als je niet komt.Ik moet zelf trouwens ook nog ff kijken of ik kom. Trainingsmaatjes zitten dan in laatste periode voor het NK dus als zij het belangrijk vinden dat ik er ben kom ik niet.
Gr jan

GayIk moet zelf trouwens ook nog ff kijken of ik kom. Trainingsmaatjes zitten dan in laatste periode voor het NK dus als zij het belangrijk vinden dat ik er ben kom ik niet.
Gr jan
Sinds wanneer geef jij trouwens iets om wat anderen belangrijk vinden, Jan (lul)?Ik moet zelf trouwens ook nog ff kijken of ik kom. Trainingsmaatjes zitten dan in laatste periode voor het NK dus als zij het belangrijk vinden dat ik er ben kom ik niet.
Gr jan

hoezo? blijf je dan de hele dag bij hun?Ik moet zelf trouwens ook nog ff kijken of ik kom. Trainingsmaatjes zitten dan in laatste periode voor het NK dus als zij het belangrijk vinden dat ik er ben kom ik niet.
Gr jan

Z'n maatjes houden ook drie kwartier rust tussen de sets.hoezo? blijf je dan de hele dag bij hun?
snap dat je als steun erbij wilt zijn, maar die paar uurtjes![]()
Eigenlijk alleen bij mensen die geen chromosoom missen, dat is op DBB zeldzaamSinds wanneer hou
Sinds wanneer geef jij trouwens iets om wat anderen belangrijk vinden, Jan (lul)?![]()

Ik had het toevallig vandaag alvast op me boodschappen lijstje gezet.. anders vergeet ik het

Nou lekker hoorIk had het toevallig vandaag alvast op me boodschappen lijstje gezet.. anders vergeet ik het![]()

Hoezo? De meesten hier hebben er één teveel (21-trisomie).Eigenlijk alleen bij mensen die geen chromosoom missen, dat is op DBB zeldzaam![]()
Haal ze natuurlijk dan pas hé .. boodschappen lijstje op me telefoon

Haha oké oké dan is t goedHaal ze natuurlijk dan pas hé .. boodschappen lijstje op me telefoon![]()