AndroidHealthClinic

2 November DDB meet @ Ironhouse utrecht(kuur hard of kuur niet)

Peiling Peiling Ik ga op de meet:

• Totaal stemmers
    33
@Bert of weet ik veel wie wie die potjes ging kopen
50629374ea595502a4762115f3578f82.png

er staat hierboven een kortingscode
Bedankt!
@Skatermarvin heeft reeds besteld met 15%-korting als vaste klant en grootste afnemer. :roflol:

@Bert of weet ik veel wie wie die potjes ging kopen
50629374ea595502a4762115f3578f82.png

er staat hierboven een kortingscode
Zero crash:roflol: Is dit de V2?
Jùùùp!:woot:
Yes!
dat kan, ik ken de mensen hier niet zo goet. allemaal beste vliendjes!
:marvin:
Bedankt!
@Skatermarvin heeft reeds besteld met 15%-korting als vaste klant en grootste afnemer. :roflol:
Ik ontken alles!

Zou de OP misschien aangepast kunnen worden met de definitieve datum/tijd/deelnemers/eten etc.? Ik dacht namelijk dat het 2 november was, maar hoor zojuist 8. Wellicht wel zo overzichtelijk om het in de OP te zetten. @svenrpb

Sorry voor de verwarring.

bij jou bedoelde ik:D

Alles staat nu vast? Wie gaan er mee eten? @Skatermarvin @vntl @Ron-nie wie nog meer?
En hoe laat gaan we eten, ik wil niet te laat komen want dan is alles al op :roflol: :roflol: :roflol:

@svenrpb werk de OP eens bij met wie komt, hoe laat trainen, hoe laat eten, adressen, kosten, dat we goodiebags krijgen etc.

Zo praat je maar tegen je hond, hond.

Probeer het nog eens maar dan lief.
Als je niks regelt kan er ook niet aan @XXL Nutrition worden doorgegeven hoeveel goodiebags we nodig hebben en dan kun je ook niet reserveren in het restaurant als je niet weet hoeveel mensen er komen. En zou maar op tijd reserveren voor het straks vol zit en we dan op het laatste moment nog iets anders moeten kiezen.

• Topic Starter Topic Starter
Als je niks regelt kan er ook niet aan @XXL Nutrition worden doorgegeven hoeveel goodiebags we nodig hebben en dan kun je ook niet reserveren in het restaurant als je niet weet hoeveel mensen er komen. En zou maar op tijd reserveren voor het straks vol zit en we dan op het laatste moment nog iets anders moeten kiezen.
Probeer het nog eens.

Lieve Sven,

Dit!

Xoxo ecto.

Terug
Naar boven