Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.602
- Lengte
- 1m80
ben jij mijn kamer maat?
inb4 homo opmerkingen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben jij mijn kamer maat?

Zero crash
Is dit de V2?Jùùùp!

Yes!
dat kan, ik ken de mensen hier niet zo goet. allemaal beste vliendjes!

Ik ontken alles!
Waar hoor je DAT nou weerIk dacht namelijk dat het 2 november was, maar hoor zojuist 8.

Was typtyfus van mij. Is gewoon 2 november natuurlijk

Welke verwarring?

Als je eerst gaat trainen kun je toch niet te laat komen.Alles staat nu vast? Wie gaan er mee eten? @Skatermarvin @vntl @Ron-nie wie nog meer?
En hoe laat gaan we eten, ik wil niet te laat komen want dan is alles al op![]()
![]()
![]()
Hij komt dus alleen etenAls je eerst gaat trainen kun je toch niet te laat komen.

Nee kom ook trainen. Maar daarna verkassen naar de vreetschuur toch. En ik ben er niet bekend dus gegarandeerd dat ik ergens anders uitkom

@svenrpb werk de OP eens bij met wie komt, hoe laat trainen, hoe laat eten, adressen, kosten, dat we goodiebags krijgen etc.
Als je niks regelt kan er ook niet aan @XXL Nutrition worden doorgegeven hoeveel goodiebags we nodig hebben en dan kun je ook niet reserveren in het restaurant als je niet weet hoeveel mensen er komen. En zou maar op tijd reserveren voor het straks vol zit en we dan op het laatste moment nog iets anders moeten kiezen.Zo praat je maar tegen je hond, hond.
Probeer het nog eens maar dan lief.
Probeer het nog eens.Als je niks regelt kan er ook niet aan @XXL Nutrition worden doorgegeven hoeveel goodiebags we nodig hebben en dan kun je ook niet reserveren in het restaurant als je niet weet hoeveel mensen er komen. En zou maar op tijd reserveren voor het straks vol zit en we dan op het laatste moment nog iets anders moeten kiezen.
Als je niks regelt kan er ook niet aan @XXL Nutrition worden doorgegeven hoeveel goodiebags we nodig hebben en dan kun je ook niet reserveren in het restaurant als je niet weet hoeveel mensen er komen. En zou maar op tijd reserveren voor het straks vol zit en we dan op het laatste moment nog iets anders moeten kiezen.