- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas op, zo begon ik ook. Nu is m'n dieet één grote cheat met soms beperkte dagen om geen dikke vetz*k te wordenIk wil best volgende meet een donut proberen. Ik kan er tegenwoordig beter mee omgaan en kan mij er wel beter toe zetten en cheaten (zonder of met een beperkt schuldgevoel gelukkig).![]()
Ik ontken alles!Pas op, zo begon ik ook. Nu is m'n dieet één grote cheat met soms beperkte dagen om geen dikke vetz*k te worden

In! Weet niet precies hoe laat daar .Jeeeeej wat gezellig hier. @RockOfAges en ik gaan wel vroeger heen hoor, een dikke onderdelentraining duurt voor mij vaak ongeveer drie uur. Denk dat wij er rond twee uur, half drie zijn. @ProudPizza leuk als je meedoet!
Ik ga stenen oefenen, daarna farmerholds, dan log en daarna yoke en zandzak (medley).

Alle 3! Heb straks 13 weken cb gedaan wil kijken hoever ik omhoog ben gegaan weet nog niet wat voor schema ik hierna ga doen.

O, JIJ was het die 3 uur inplant voor een training, en niet @natty.... Ik vind anderhalf uur mooi hoor. Dus ik kom iets later opdagen.Jeeeeej wat gezellig hier. @RockOfAges en ik gaan wel vroeger heen hoor, een dikke onderdelentraining duurt voor mij vaak ongeveer drie uur.
Ook wel zin an

Google is je vriend...O, JIJ was het die 3 uur inplant voor een training, en niet @natty.... Ik vind anderhalf uur mooi hoor. Dus ik kom iets later opdagen.
Wisten we het adres van de gym al eigenlijk?
Ook wel zin an![]()

Jij hebt alleen zin in die donuts
Goeie tip.

Ik en Apfelstrudel. Kijk maar in je conversaties@Bert wie hadden er ook alweer allemaal pwo meebesteld? Ik ben mega slecht met namen en gezichten.![]()

Sushi

Jerry, Jerry, Jerry