- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Ik heet zaterdag ook BertIk zal vrij kort trainen en de rest van de tijd met m'n camera Bert irriteren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heet zaterdag ook BertIk zal vrij kort trainen en de rest van de tijd met m'n camera Bert irriteren
Te laat, die naam is al vergeven.
Als je net zoals ik heel gevoelig bent voor cafeïne, is 200mg cafeïne genoeg om flink strak te staanIk ben lui..
Hoeveel preworkout moet je nemen voor een training van 3.5uur?
#ikvraagditvooreenvriend

Ik denk dat ik mee doe met jouw squat, ik ga dan alleen overhead pressen.Ik denk benen, aangezien ik morgen benen train en doorgaans 2x p/w betekent 3-4 dagen later weer. Ik kan het ook wijzigen, maar een cheatmeal na legs is altijd fijn.
Geen vlouw idee. Ik kijk wel of er wat leuks staat

Maar wel in een rack toch?Ik denk dat ik mee doe met jouw squat, ik ga dan alleen overhead pressen.
Dit

Je gaat gewoon met alles mee doen
Speciaal voor jou
Sponsor spullen opgehaald bij het distributiecentrum van XXL Nutrition. Net alles in de tasjes gedaan. Er wordt goed voor ons gezorgd jongens en meisjes!
![]()

Speciaal voor jou![]()
Heb voor jou ook een roze handdoek ipv een zwarte. Past mooi bij je schoenen.
Die met strikje is voor jou
Das goed, dan calf raise ik mee met jouw squats.Ik denk dat ik mee doe met jouw squat, ik ga dan alleen overhead pressen.
Rack is voor biceps curls.