- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Wat niet rekt dat scheurt wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat niet rekt dat scheurt wel
Ik Deadlift alleen op m'n rug- of pulldag. Ik zou eventueel RDL's kunnen doen, maar heb gisteren m'n rug nog flink aangpakt.Zal mijn pas meenemen. Autisme is niet erg althans niet altijd.En ik heb toegang tot de garage.
Benen weet ik nog niet. Misschien een rondje meedoen met deadlifts ofzo.
Als man alleen leen als je hip thrusts doet of sumo-style oefeningen.
Wat is handicap? Kan ik wel mee omgaan, mijn zoon is gehandicapt.Ik doe lichte rdl's, beltsquat en voor de rest high rep upperbody. Wie met een gehandicapte strongman mee wil trainen: wees welkom

En als ik met Natty ga meetrainen mag het dan wel.Als man alleen leen als je hip thrusts doet of sumo-style oefeningen.

Yep autistIk Deadlift alleen op m'n rug- of pulldag. Ik zou eventueel RDL's kunnen doen, maar heb gisteren m'n rug nog flink aangpakt.
We zien wel.

Morgen samen front squats doen? is de nieuwe challengeIk Deadlift alleen op m'n rug- of pulldag. Ik zou eventueel RDL's kunnen doen, maar heb gisteren m'n rug nog flink aangpakt.
We zien wel.

Front Squats ben ik van plan, maar ik ga denk morgen niet voor de challenge, volg m'n eigen routine, 5x5 of 4x8-10.Morgen samen front squats doen? is de nieuwe challenge![]()
Bewust trainen geskipt vandaag ook dus hoop dat vandaag het ergste is/was. #manflu
Jij mag dat

Heb al 4 weken trainen geskipt. Wel eksta wijn gedronken.
Jokes on you, ben aan het cutten. Julie eet altijd veel sneller normaal, nu eet ik 3x zo snel.maakt niet uit, ze zal waarschijnlijk toch wel sneller eten dan jij
Genoeg rollen om te tellen dusHeb al 4 weken trainen geskipt. Wel eksta wijn gedronken.
SmoesjesLekkere ochtenddienst van 06:00 tot 13:00. Ben benieuwd hoeveel energie ik strax heb

Ik doe lichte rdl's, beltsquat en voor de rest high rep upperbody. Wie met een gehandicapte strongman mee wil trainen: wees welkom