Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meet begint pas 14:30 hèOndanks dat ik nachtdiensten had gehad de afgelopen nacht kunnen slapen als een roos. Gelukkig om 9:30 de wekker gezet want ben zojuist door de wekker wakker geworden![]()
Neem wel een potje energy voor je meeLekkere ochtenddienst van 06:00 tot 13:00. Ben benieuwd hoeveel energie ik strax heb
Er hangt toch wel ergens een touw waar jij aan kan gaan hangen?Heb afgelopen nacht nachtdienst gehad, ben verkouden, ben aan het cutten, vorige maand bevallen, heb een blessure aan m'n ham, heb diarree en dr is drie dagen geleden een familielid overleden
Kunnen jullie hier rekening mee houden?

Eigenlijk niks, maar het kan maar vast gezegd zijn..
Via?
Heb afgelopen nacht nachtdienst gehad, ben verkouden, ben aan het cutten, vorige maand bevallen, heb een blessure aan m'n ham, heb diarree en dr is drie dagen geleden een familielid overleden
Kunnen jullie hier rekening mee houden?

Ik ga via A7, A10, A2 en bij A10-A2 omleidingEigenlijk niks, maar het kan maar vast gezegd zijn..
Via?
Als je ze nu voorspelt komen ze dus niet uit.PR's komen altijd op onverwachte momenten.... Dus ik denk dat er mooie dingen gaan gebeuren vandaag![]()

Yes yes
Nee joh, gewoon volgas knallen. Marvin neemt potje coca mee dus we gaan hard straks.
Indekken? Ik heb vandaag geen benen, maar die heb ik anders ook niet.

Spreek me maar aan wat ben rete slecht in het herkennen van mensen en onthouden van namen.