- Waardering
- 15.917
ik stem voor zinnia in Utrecht dan, heeft ook parkeergelegenheid
AH ZINNIA, ziet er prima uit
Vreet je er toch makkelijk uit johKost dat onbeperkt eten tegenwoordig al bijna 30,00 p/p![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik stem voor zinnia in Utrecht dan, heeft ook parkeergelegenheid
Vreet je er toch makkelijk uit johKost dat onbeperkt eten tegenwoordig al bijna 30,00 p/p![]()
throwback naar de mooie tijden dat ik elke week ayce sushi at.. soms wel 2x pw. doei monnieKost dat onbeperkt eten tegenwoordig al bijna 30,00 p/p![]()

i know my stuff

AH ZINNIA, ziet er prima uit
Vreet je er toch makkelijk uit joh

throwback naar de mooie tijden dat ik elke week ayce sushi at.. soms wel 2x pw. doei monnie![]()
Ze zijn er nog wel die idd incl drinken/drank hebben. Maar dat eten komt recht onder het fornuis vandaan.Oh het is ook nog eens exclusief drankjes
Wat voor pauper AYCE ben ik vroeger dan geweest![]()
Was goeie vorige keer. Meer flessen water gezien dan borden eten.Vervolgens koop je ook nog 50 euro aan water omdat het net lijkt of je met je bek in een berg zout hapt
Je kan bij sushi ook genoeg vlees en vis dingen kiezen. Vorige keer tapas dus nu sushi imoIk stem wel als het meerkeuze is.
Wat wordt het eten? Ik ben in voor alles behalve sushi en patat.
Was goeie vorige keer. Meer flessen water gezien dan borden eten.
Weet je toch van meJe kan bij sushi ook genoeg vlees en vis dingen kiezen. Vorige keer tapas dus nu sushi imo
Kom je weer met je voorbehoud jongen
Haha 5 liter water crew checkin in

Same... maar als ze ook vleesjes hebben prima tochOké, voor de gezelligheid dan, want vind sushi niet te eten, maar ik ben nou eenmaal opgevoed met eten wat de pot schaft.

brah
ik zit naast @natty87 die schuift tenminste al haar eten door.