XXL Nutrition

2 November DDB meet @ Ironhouse utrecht(kuur hard of kuur niet)

Peiling Peiling Ik ga op de meet:

• Totaal stemmers
    33
Ik had al gezegd dat jullie gewoon iets moeten plannen en ik dan wel zie of ik kan of niet. Vooralsnog heb ik op bovengenoemde data nog niks maar een meet in een powerlift gym vind ik niet dusdanig interessant dat ik me er nu al op ga vastpinnen dat ik kom.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had al gezegd dat jullie gewoon iets moeten plannen en ik dan wel zie of ik kan of niet. Vooralsnog heb ik op bovengenoemde data nog niks maar een meet in een powerlift gym vind ik niet dusdanig interessant dat ik me er nu al op ga vastpinnen dat ik kom.
Autist ben je ook, er is genoeg pompshizzle

Voor @Kakelkipje en mij geldt ook dat we wel kijken of we kunnen/komen als er een datum geprikt is. Ga nog niets toezeggen en dus ook onzinnig om mee te stemmen en de datum te beïnvloeden

Voor mij en @svenrpb geldt ook dat wij wel kijken of wij komen. Er zijn namelijk geen spiegels, geen douches en de voordeur heeft een rode deurknop.

Aangezien ik het sporten weer wil gaan oppakken binnenkort (binnenkort in m'n log meer hierover ;-) ) lijkt me deze meet een mooie stok achter de deur om de gym weer eens op te gaan zoeken :-)

2 November dus ?

Voor- en achterkant of linker en rechter helft? :dunno:

DBB en meets.. het blijft altijd een dingetje om iets te plannen.

Eindhoven is midden NL

Powerbase ligt daar wel in de buurt

Als Wouter en Annie niet komen om Svens kuiten en kont te dwarfen overweeg ik het niet eens:rolleyes:

Ik kom alleen als ik eten krijg toe geschoven. #dikkerd

Terug
Naar boven