- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was serieus. Wat kan mij die Belgen schelen. Versta ze toch amper. Of lig dubbel van het lachen.Mag maar heb al uitgelegd dat ik er graag voor omrij.
Maar als het speciaal voor de Belgische deelnemer te doen is dan mag het ook bij mij om de hoek.
Gewoon lekker centraal houden. De driehoek Utrecht-Amsterdam-Den Haag bijvoorbeeld.
Is dat zelfde als brommers kiekn?
Niet alleen door Belgen Of niet @AquaexploIk was serieus. Wat kan mij die Belgen schelen. Versta ze toch amper. Of lig dubbel van het lachen.

Doe eens lief.Ik was serieus. Wat kan mij die Belgen schelen. Versta ze toch amper. Of lig dubbel van het lachen.
ik kwam echt ff niet meer bij hoorRacist!Ik was serieus. Wat kan mij die Belgen schelen. Versta ze toch amper. Of lig dubbel van het lachen.
Mag ook een andere driehoek zijn

Venlo, Sittard, Eindhoven. Heerlijk centraal.
lol.
Door zijn verjaardagscadeau?
Moet het een driehoek zijn of mag het ook een hexagon zijn? en moet het dan symmetrisch zijn?
Moet wel een meetkundig figuur zijn.Moet het een driehoek zijn of mag het ook een hexagon zijn? en moet het dan symmetrisch zijn?

Moet het een driehoek zijn of mag het ook een hexagon zijn? en moet het dan symmetrisch zijn?
Zijn meetkundige figuren niet altijd symmetrisch?
Nee.