AndroidHealthClinic

2 November DDB meet @ Ironhouse utrecht(kuur hard of kuur niet)

Ik ga op de meet:


  • Totaal stemmers
    33

Bezoekers in dit topic

Eerlijk, het was mij een waar genoegen om julie eens in het echt te ontmoeten. Kheb echt gelachen. Het voelde in eerste instantie wel vreemd om na 11 jaar anoniem op een forum te zitten uiteindelijk sommigen dan irl gezien te hebben. Jammer dat ik niet iedereen echt goed heb kunnen spreken, zaten te ver van elkaar af tijdens het diner, maar dat komt wel goed tijdens een volgende meet.

Kheb trouwens ook echt genoten en gelachen tijdens het eten. Vooral die onverwachte banaan sushi was voor mij toch wel echt een culinair hoogtepunt. Die champignons waren ook overtreffelijk. Maar die had ik maar voor vntl overgelaten aangezien hij ze zo verrukkelijk vond.

Geslaagd dagje,
wanneer is de volgende meet?
Wij hebben aardig zitten ouwehoeren en trainen! Flink gelachen ook :D:cool:
 
De crème brulee deed het hem!
Ja precies, mits de karamel laag zo dik is dat het kraakt alsof je door het ijs zakt toch ;).

Waar kom jezelf weg apfel?
Amstelveen

Goed bezig apfelstrudel . Ik ben zeer benieuwd naar jouw culinaire vaardigheden. drool:
Drugs is voor mij een no-go, maar je mag wel een zelf gekweekte madame jeanette voor me meenemen. :)

Een meet wat zuidelijk zou voor de Belgen ook wel leuk zijn.
Ja lijkt mij zeker leuk om me eens culinair uit te sloven hier. Ik kweek trouwens ghost peppers, die zijn een stukkie heter. Ik neem volgende keer wel een potje zelfgemaakte ghostpepper sambal voor je mee. Ik heb ze gepasteuriseerd dus ongeopend een jaar of 2 houdbaar. Na openen een week of 3.

Lijkt mij ook prima, dan is het ook wat laagdrempeliger. Voor wie het in de buurt is of wie het geen probleem vind te rijden, komt gewoon. Samen trainen en ouwehoeren op regelmatige basis. Dan hoeft het ook niet iedere keer centraal en blijf het ook leuk voor mensen in het verre noorden en verre zuiden en zou het ook in België kunnen. Ik ben voor. :)
Een kleinere groep is niet eens verkeerd, dan krijg je meer de kans iedereen te spreken en aan tafel is het best prettig met een mannetje (of vrouwtje) of acht.
Precies dit. Tijdens de meet merkte ik al dat hier wel animo voor is. Het hoeft inderdaad niet per se steeds een grote groep te zijn. Gewoon samen knallen en tips uitwisselen.

Misschien maandelijks iron house utrecht als locatie doen? Redelijk centraal en makkelijk bereikbaar.
 
Back
Naar boven