Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
jij likt wel veel hé? maar ff ontopic ik zou niet zoveel kwark eten. voor slapengaan is wel goed maar meer variatie in soorten eiwitten is beter zoals al gezegd is.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt !!! Maar tijdens die 6 weken dat ik 10 kilo ben afgevallen ben ik meer gaan benchpressen.
Ik begon met 60 kilo, en ik zit nu op setjes van 70 kilo van 8 herhalingen en 2 setjes op 80 kilo met 5 herhalingen.
Ik merk wel dat ik grotere armen heb gekregen maar was wel bekend dat dit eventueel altijd bij een beginner kan gebeuren.
Maar als ik veel eiwitten neem, 3 x per week kracht train en 15 - 20 minuten cardio..
Zou ik dan niet op een lager vetpercentage uitkomen? en geen of nauwelijks spierafbraak ervaren?
Ik vind het sowieso vreemd dat je 80kg bankdrukt, terwijl je 104kg bent met 'n BF van 17, als je 10kg vet dropped sta je echt mooi droog en hou je nog 94kg over, en 94 kg @1,87m DROOG is best flink
Zoals ik heb begrepen in dit topic is het niet erg of zo, je word er niet dik van.
Maar meer variatie is beter, zolang je ook eiwitten uit whey, vlees (kip en vis) en plantaardig voedsel haalt is het denk ik niet erg
Maar 3 kwark op een dag en verder geen kip of vis boek je denk ik wel minder resultaten
Ik vind het sowieso vreemd dat je 80kg bankdrukt, terwijl je 104kg bent met 'n BF van 17, als je 10kg vet dropped sta je echt mooi droog en hou je nog 94kg over, en 94 kg @1,87m DROOG is best flink