Fitness Seller

2011 festivals en feesten

John Doe

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
77
Het party plan topic van 2011, ga hier helemaal los in je enthousiasme voor bepaalde feesten.
Vertel hier welke festivals/feesten/evenementen in 2011 je niet mag missen volgens jou.
Omdat vaak de kaarten overdreven snel zijn uitverkocht is het misschien handig als reminder hier de datum waarop de verkoop start te delen.

Zelf heb ik kaartjes voor awakefest(25juni) al binnen en staat defqon iig nog op het programma.
Lowlands zit er dit jaar jammer genoeg niet meer in vanwege de vroege verkoop.

om alvast in de stemming te komen
http://www.youtube.com/watch?v=j-2JB5o46bw

I LOVE TITTIESSS !!!!!

AwakeFest, Extrema en Decibel zeker. Verder nog geen plannen.

Lowlands wil ik al niet eens meer heen, misschien een ander rockfestival in de plaats doen. Aanraders? Pukkelpop of Rock Werchter lijkt me ook wel eens wat.
Van die laatste zijn de kaarten ook al in de verkoop!

Extrema, lowlands en mysteryland.

Had graag naar Defqon, decibel, a day at the park, loveland, mysteryland, rockit, en waarschijnlijk nog een paar feesten gegaan, maar ben heel het festival seizoen in het buitenland :(

deze zomer wil ik nog is een keer alles geven, dus tomorrowland, summerfest, illusion beach als dat nog doorgaat, mss bloomingdale

Vorig jaar emporium (leuk kleinschalig en intiem feestje!) Defqon (te commercieel) Mysteryland (voor de 2e keer, zal er niet zo snel meer heengaan) Q-base (een must als je van de wat hardere stijlen houdt) Decibel (topper) en indian summerfestival gepakt.

Defqon en mysteryland hoeven van mij niet persé meer. Beetje commercieel en stilstaand volk wat er komt.

Awakefest ken ik niet ???
maar in ieder geval Hardbass,decibel, x-qlusive, defqon, mysteryland, en nog een paar kleinere feestjes tussendoor! :D

Ah dacht dat het alleen over de festivals ging! Niet over de indoor feesten.

Hard Bass staat sowieso op de planning. Qountdown ga ik dit jaar voor het eerst heen, misschien volgend jaar weer. Een X-qlusive is ook altijd leuk, ookal staat er een balle artiest. Extrema wil ik ook wel eens gaan bezoeken!

Rock it 2011
Zomerkriebels 2011
AwakeFest 2011
Latin Village 2011

En nog veel meer:hedbang:

Lowlands

MastErS! Lekker Zwaar aan de Pillen jOnguh!!

• Topic Starter Topic Starter
gvd zijn kaartjes voor decibel al uitverkocht!!!! (nee kan nooit toch?)

voor hoeveel gaan die kaartjes normaal weg?

Laatst bewerkt:
MR. O 2011
K1 showtime finale 2011

bestaat defqon nog? doet u die maar

gvd zijn kaartjes voor decibel al uitverkocht!!!! (nee kan nooit toch?)

voor hoeveel gaan die kaartjes normaal weg?

De kaartverkoop start pas ergens in mei (vorig jaar iig)? dus lijkt me sterk:)...

Feestjes waar ik heen ga dit jaar: 22jan. Beter kom je niet vs Day-Mar, 6 april MOH, 11juni Harmony of Hardcore.
Waarschijnlijk ook Decibel en Thrillogy.

Decibel
Hardbass
Defqon
Q-base (???)
Mysteryland
Free your mind

- 7th sunday
- wish outdoor (2 dagen)
- extrema
- tomorrowland
- lakedance 2x
- festyland (2 dagen)
- intents
- mysteryland
- sneakerz

en er zullen er vast nog wel meer bijkomen :D

sowieso defqon, decibel, mysteryland

heb er zin innnn:cool:

Rock-it
Awakenings
Source (on ice en festival)
Lief
(en nog wel kleinere feestjes in a'dam ongetwijfeld)

Lowlands en hopelijk Sziget. Dance festivals zie ik nog wel.

Terug
Naar boven