MuscleMeat

Defqon.1 Festival 12 Juni '10

Wij waren best snel weg gelukkig.

Heb een filmpje van een afterparty bij een tankstation gezien..gruwelijk :D

• Topic Starter Topic Starter
Hehehe. Wat een vet feest. Lopen knallen op de blue als een waus. :D

Merk vandaag echt dat Defqon in meerdere opzichten te gek is geweest.. :o. De main was trouwens lelijk, verder alleen grijs even geweest.

Heb een filmpje van een afterparty bij een tankstation gezien..gruwelijk :D
Esso Nijpoort toevallig? :P Daar was het rond een uur of 0:00 ook echt druk met een hoop vandekaarte gezichten.

Grappig om te zien trouwens dat al die chauffeurs op de parkeerplaats of ff bij zitten te komen, of nog ff zitten te nakken :P

Geeeeeeeen idee, ben zelf niet geweest maar kwam dat filmpje via partyflock tegen.
Ging in ieder geval echt gruwelijk los met onwijs veel man :D :D

Zag in eerste instantie niet eens dat het om een tank station ging want het geluid was nog best goed (voor met foon gefilmd), dacht dat het in de hardcore tent was ofzo :S

D'r liep trouwens wel een beer rond in een Nederlandselftal shirt. Die stond ff bij de kluisjes bij het backstage gedeelte precies voor de mainstage. Iemand van hier?:D

Heb die wel gezien, die gozer was huge! Ik had de 2e trein, best zuur want die ging naar utrecht ipv Amsterdam.. Was erg geslaagd allemaal, vd kaart op black main en blue. Heb nog n mooie foto met headhunterz na zijn setje op main weten te scoren, zal morgen ff posten;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

was alweer mijn 4e outdoor festival dit jaar, een vet feest geweest, maar kan niet tippen aan decibel 2010 dat weet ik nu al

Kale van Dale heet hij geloof ik op partyflock.
Als ik zo de fotos bekijk is hij de enige die in aanmerking komt :)

Misschien ie wel niet op de foto geweest ;)

Haha gaylords, gruwelijk feest met veel chicks en je dan afvragen wie die ene buffel was.

Ik weet niet maar waar zie je nou een buffel dit zijn gewoon iets bredere gasten!

Ik weet niet hoor, maar waar zie jij het woord "buffel", waardoor deze foto's zijn gepost.

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Haha gaylords, gruwelijk feest met veel chicks en je dan afvragen wie die ene buffel was.

Er liep trouwens ook een meisje alleen in een string rond:D Ook iemand pics van?

Now we're talking. Je bedoelt dat kleine blonde vrouwtje? 1.60m ofzo. Die heb ik nog gesproken, kwam uit Noorwegen ofzo wtf.

Terug
Naar boven