AndroidHealthClinic

Defqon.1 Festival 12 Juni '10

Heb 1 echte beer gezien bij de kluisjes op een gegeven moment, korte broek, toen geen shirt met tatoo op arm geloof ik. Wat een beer ongeveer 195 cm en breed.. pffff.

Verder was het weer stukken beter dan verwacht me nek + hoofd zijn een tikkeltje rood :d.

Laatst bewerkt:
heeft iemand big brother Kelly daar nog gezien? zag er namelijk in het almeerse uitgaansleven..

dus jullie gaan daar heen en een beetje naar andere kerels kijken? leuk zeg :P

dus jullie gaan daar heen en een beetje naar andere kerels kijken? leuk zeg :P

En rondjes lopen he !!! Elk rondje is anders... ;)
Maar wees gerust voor elke beer die ik zag heb ik wel 20 overduidelijkgeilgekleedeblondegeilopgemaakte chickyzz gezien dus valt mee :D Maar met BB blijf je altijd bezig...

Laatst bewerkt:
Zo dan. Hoe moet de komende dinsdag voor jou wel niet verlopen. :D

Dinsdag wordt voor mij gewoon een goede dag, nooit last van een rebound in welke zin dan ook. Ook nog nooit wat gemerkt van de beruchte derde dag, daar ligt het dus niet aan!

Ik vind het altijd triest dat personen zoals jij kaartjes voor woekerprijzen verkopen, zijn genoeg liefhebbers die door mensen als jou niet kunnen. Vooral je plan om volgend jaar op meerdere locaties in te gaan kopen is ronduit triest.

Blijft echt een vet feestje! Dit was voor mij de 5e editie. De afsluiting vond ik wel prima, de dj's daarvoor bij de mainstage wat minder. Ik vond de algehele sfeer daar ook wat minder vergeleken met vorig jaar, maar kan aan mij liggen. Ben vooral bij de mainstage en Black geweest. Ik ken eigenlijk niemand van dit forum persoonlijk, maar heb wel wat flink gespierde mensen zien rondlopen. En ik ben ook genoeg andere bekenden tegen gekomen, toevallig ook iemand die bij dezelfde gym traint. Toch bizar tussen al die duizenden feestgangers.. Ik liep trouwens rond met een XXL Nutrition hemd, later met een Q-dance vest. Volgend jaar weer aanwezig!

Ik vind het altijd triest dat personen zoals jij kaartjes voor woekerprijzen verkopen, zijn genoeg liefhebbers die door mensen als jou niet kunnen. Vooral je plan om volgend jaar op meerdere locaties in te gaan kopen is ronduit triest.

Snowsealtjes en rode biefstukken zijn duur, en beide zijn hobby's van me.

Vanavond mijn 2 tickets weten te verkopen voor 300 euro dus ik ga niet. Slaapgebrek opgelopen afgelopen dag dus lig de hele dag morgen in me nest te ronken in plaats van doodmoe op DefQon te moeten rondlopen.

Echt niet normaal welke waanzin er heerst, was bang ze niet meer kwijt te raken maar binnen 1 uur 10 geïnteresseerden vanuit alle hoeken van het land.

Volgend jaar op meerdere adressen boekingen maken want je maakt een meijer per kaart.

Kopie van deze post in notepad bij mijn to-do lijstje. :thumbup:

Gast, waar zit jou fatsoen?

Of gewoon de kaarten in het oorspronkelijke schap laten liggen zodat de klant en het aanbod rechtstreeks hun wederzijdse transactie kunnen maken.

TOP FEESIEEEEE:D:D:D

255jfw8.jpg

2z4eeli.jpg

Laatst bewerkt:
gruuuwelijk feest gehad.
ik stond voornamelijk bij grey. Het einde vond ik wat minder bij main.. mocht van mij wel ff wat harder.

Manmanman, WAT een feest. Voornamelijk op de main gestaan eigenlijk NET voor het vipdeck. Daar stond ook echt een GRUWELIJK beest van een jaar of 18-20. Trainde toevallig bij mij in de gym, en daar zag ik m altijd wel met zware gewichten hijsen, maar had echt niet verwacht dat 'ie er zo gruwelijk uit zou zien zonder shirt :O

Gisteren niet eens zo heel brak geweest, hoewel ik wel echt flink begaaid heb. Gisterenavond zelfs nog wat kunnen studeren, en vandaag NERGENS last van, gelukkig.
Kijk nu al uit naar 10 years of Q-dance. Iemand trouwens die ingesealde auto gezien op de parkeerplaats? Actie'tje van Q-Dance: Wat zou ik LEIP worden zeg!

wildstylez als einde vond ik jammer.. maar b-front was weer de held van de dag:D

Charly & Theo <3

Charly en Theo zeker haha, die gingen lekker!
Loop nu nog met goeie spierpijn in mn heupen!
Afterparty op de parkeerplaats was ook nog gruwelijk haha.

Laatst bewerkt:
Charly en Theo zeker haha, die gingen lekker!
Loop nu nog met goeie spierpijn in mn heupen!
Afterparty op de parkeerplaats was ook nog gruwelijk haha.
Geen afteparty gezien. We waren om 23:30 al van de parkeerplaats af, terwijl we echt maar 5 minuten eerder zijn aangelopen ofzo :P

Hmm denk dat wij pas tegen 1 uur van de parkeerplaats af waren.

Terug
Naar boven