TheUnknownKnown
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus jullie gaan daar heen en een beetje naar andere kerels kijken? leuk zeg![]()

Maar met BB blijf je altijd bezig...Zo dan. Hoe moet de komende dinsdag voor jou wel niet verlopen.![]()
Ik vind het altijd triest dat personen zoals jij kaartjes voor woekerprijzen verkopen, zijn genoeg liefhebbers die door mensen als jou niet kunnen. Vooral je plan om volgend jaar op meerdere locaties in te gaan kopen is ronduit triest.
Vanavond mijn 2 tickets weten te verkopen voor 300 euro dus ik ga niet. Slaapgebrek opgelopen afgelopen dag dus lig de hele dag morgen in me nest te ronken in plaats van doodmoe op DefQon te moeten rondlopen.
Echt niet normaal welke waanzin er heerst, was bang ze niet meer kwijt te raken maar binnen 1 uur 10 geïnteresseerden vanuit alle hoeken van het land.
Volgend jaar op meerdere adressen boekingen maken want je maakt een meijer per kaart.
Of gewoon de kaarten in het oorspronkelijke schap laten liggen zodat de klant en het aanbod rechtstreeks hun wederzijdse transactie kunnen maken.
Geen afteparty gezien. We waren om 23:30 al van de parkeerplaats af, terwijl we echt maar 5 minuten eerder zijn aangelopen ofzoCharly en Theo zeker haha, die gingen lekker!
Loop nu nog met goeie spierpijn in mn heupen!
Afterparty op de parkeerplaats was ook nog gruwelijk haha.