AndroidHealthClinic

21 jaar en vrouw wil er voor gaan!

Niet per definitie, hangt van de hoeveelheid af. Maar als we het zo gaan bekijken is cocaïne ook niet ongezond. Beter probeer je verzadigde vetten waar mogelijk wat te mijden, je krijgt er toch wel wat van binnen via vlees. In plaats daarvan kan je dan visolie nemen, wat ontzettend veel voordelen heeft op alles in het lichaam.
Bullshit...

Verzadigde vetten en cocaïne is ZO HARD iets anders. Wat is dat nu voor reteretoriek.

verzadigde vetten zijn niet ongezond... :/

o, echt? ik had altijd gedacht van wel.. misschien heb ik t verward met transvet :)
heb je miss een leuk artikel met verzadigde vetten?

Niet per definitie, hangt van de hoeveelheid af. Maar als we het zo gaan bekijken is cocaïne ook niet ongezond. Beter probeer je verzadigde vetten waar mogelijk wat te mijden, je krijgt er toch wel wat van binnen via vlees. In plaats daarvan kan je dan visolie nemen, wat ontzettend veel voordelen heeft op alles in het lichaam.

http://nos.nl/artikel/471010-omega6-mogelijk-ongezond.html

Transvet is idd iets heel anders. Je hebt wel wat verzadigde vetten nodig voor een goede balans in vetten. Google eens naar goede of gezonde balans in je voedingspatroon + vetten ofzoiets. Moet nu zelf naar de les. xD

jup, transvet vermijd ik als t kan zovaak mogelijk
les? hm, succes :)

En zo blijf ik er bij dat je vet ook heel hard nodig hebt ivm je hormonen aanmaak.

50gr is naar mijn mening echt wel weinig.
Maar goed bij iedereen werkt het weer anders he. Kijk wat voor jou werkt en waar jij je prettig bij voelt!

Bullshit...

Verzadigde vetten en cocaïne is ZO HARD iets anders. Wat is dat nu voor reteretoriek.

Ik merk uit je antwoord dat je niet eens begrijpt wat ik er mee wil zeggen. Ik doelde er namelijk puur op dat je niks slecht uit zichzelf is, maar dat het puur van de hoeveelheid afhangt. Maar misschien zit ik er naast en heb je wel meer verzadigd vet nodig dan ik denk, fair enough.

Mee eens. Visolie bevat voornamelijk omega-3, wat bijzonder goed is voor zowat elke cel in ons lichaam. Omega 6 en 9 supplementeren kan zelfs meer problemen opleveren dan oplossen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor alle reacties, jullie helpen me super goed!! Nog ff een vraagje dan maar.. Is het een optie om 's ochtends vroeg liefst voor, maar als dat niet goed is kan het ook na t ontbijt, mn krachttraining te doen?? Dit komt mij op een dag vaak veel beter uit..
Let me know:D

Anybody??

Ik train ook s'ochtends; ik zorg dan wel dat ik iets in mijn systeem heb om fatsoenlijk te kunnen trainen.
Op nuchtere maag is gewoon geen goed idee.
In mijn geval is dat een isolaat-shake met een grote schep dextro en mijn pwo maaltijd is dan gigantisch.
( maaltijd 30 min voor en maaltijd na binnen kwartier na w.o. )

Bedankt voor je reactie!! Ik heb zo'n afslank eiwit pot thuis van de Body en Fit shop.. Neem die dan denk ik voor het trainen, moet voldoende zijn lijkt me (:

Die kan eigenlijk beter na je workout, samen met je post wo maaltijd.

Eet gewoon iets kleins; boterhammetje pindakaas ofzo.

Ik merk uit je antwoord dat je niet eens begrijpt wat ik er mee wil zeggen. Ik doelde er namelijk puur op dat je niks slecht uit zichzelf is, maar dat het puur van de hoeveelheid afhangt. Maar misschien zit ik er naast en heb je wel meer verzadigd vet nodig dan ik denk, fair enough.

Mee eens. Visolie bevat voornamelijk omega-3, wat bijzonder goed is voor zowat elke cel in ons lichaam. Omega 6 en 9 supplementeren kan zelfs meer problemen opleveren dan oplossen.
Ik merk uit je antwoord dat je me niet begrijpt... maar cocaïne heb je niet nodig. Tenzij ik de definitie verwar met water. Dan is het niet slecht. Maar ik verwar dus definities niet en zeg dat cocaïne zelfs in kleine mate niet gezond is. Maar hey, velen hebben hier al beweerd kies zelf maar wat je in je lichaam stopt dus maak ik daar vrij gebruik van!

OT: Veel succes nog met je nieuwe plan Romy ik duim voor je en laat maar wat weten hoe het me je gaat.

Ik train 2 x in de week nuchter, ik vind het heerlijk en ga er goed op, neem dan wat EAA of BCAA voor en tijdens de training. Ik denk dat het persoonsafhankelijk is of het wel of niet bij je past. Probeer het eens uit hoe het voor jou voelt.

Nadat ik net moeite had m'n shake te schudden na m'n trainen, kreeg ik pas echt een goed gevoel.. Lekker volhouden en wachten op resultaat. Wil jullie bedanken voor alle tips, ben lekker bezig.. Helemaal leuk als ik dalijk resultaat ga zien natuurlijk!!

Terug
Naar boven