Fitness Seller

250mg test vs 500mg test

• Topic Starter Topic Starter
Heb je je eigen vrije testosteronwaardes wel eens laten testen? Dit kan namelijk ook uitmaken of 250mg test überhaupt wel zin heeft voor jou als individu. Een natuurlijke vrije testoteronwaarde ligt tussen de 260-1080 ng/dl. Als je van nature al aan de hogere kant van de range, dan gaat 250 mg volgens mij niet veel uitmaken. Volgens mij kom je dan net aan de bovengrens of net iets hoger. Zit je in de lage kant van de range, dan kan 250-350mg per week zeker een leuk effect hebben als eerste kuur (als je niet de verwachting hebt 20kg te pakken in 8 weken in ieder geval).

Daarbij ben je pas 22 en zitten je natuurlijke testwaardes hopelijk nog in de piek van je leven. Je hebt nog tijd zat om nog ff natural door te trainen.

Zoals ik al zei is dit puur theoretisch en ben ik ook niet van plan om binnen nu en 3 jaar al te kuren. Eventueel erna maar dat zie ik dan ook nog wel, het is puur info opdoen.
Ik vermoedt van mezelf wel dat ik aan de hoge kant zit, kom ook vrij snel bij in spiermassa, maar inderdaad eens de waarden laten testen is nooit een slecht idee bedankt!

Ik vind dat jij op je 22ste helemaal niet aan test moet beginnen. Je eigen test is sky-high, er zijn genoeg andere eerste kuurtjes hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik al enkele keren vermeldt heb ga ik nu ook nog niet kuren, het is puur voor de info en als ik het doe is het binnen 5 jaar of misschien wel 5+, of nooit.
Ik ga ook geen andere kuur beginnen in de komende 5 jaar want ik zit nog niet op mijn top. Ben gewoon een persoon die graag zoveel mogelijk kennis opdoet. Of dat nu over voeding, filosofie, trainen of dit is. Kennis kan nooit kwaad.

jazeker Doruun,begin gewoon met 250 en nadien kan je nog verhogen als je wenst,altijd zo laag mogelijk beginnen,zoveel te langeer en beter blijf je gainen

Anavar only, d-bol...wat mildere dingen ( niet dat d-bol echt mild is, maar dat hangt van dosering af).
Je kan daarmee al goed op weg komen en dan pas denken aan test,deca,primo etc.

Anavar only, d-bol...wat mildere dingen ( niet dat d-bol echt mild is, maar dat hangt van dosering af).
Je kan daarmee al goed op weg komen en dan pas denken aan test,deca,primo etc.

Legt uw eigen test aanmaak ook plat. En dbol milder noemen dan test only....Not realy.

De dosering die je nodig hebt om echt effect te hebben is ook zo mild niet meer.

En anavar only is voor de meeste mensen een serieuse teleurstelling,tenzij je een vrouw bent.

Doe gewoon 250mg (1ml) iedere 5 dagen, als eerste kuur moet dat wel voldoende zijn.

250 voel je geen ruk van.

500 mg.

Op dinsdag en donderdag 1 ml. (250 mg. zetten).

2 x 500 IU HCG EW.

Nakuur naar keuze.

Ik woog 100 KG voordat ik kuurd
lol,heb je het ooit geprobeerd ? durf te wedden van niet?

Er wordt niet voor niets 500 mg. test-e aangeraden als eerste kuur. Ik woog 100 KG toen ik mijn eerst kuurtje deed, en merkte geen reet van 250 test. 500 daarentegen, en er ging een nieuwe wereld open. Evenals wat vagina's :P

allemaal papegaaienpraat,Ts zal zeker goed groeien met 250 test per week

Ik woog 100 KG voordat ik kuurd

Er wordt niet voor niets 500 mg. test-e aangeraden als eerste kuur. Ik woog 100 KG toen ik mijn eerst kuurtje deed, en merkte geen reet van 250 test. 500 daarentegen, en er ging een nieuwe wereld open. Evenals wat vagina's :P
er wordt hier vanalles aangeraden. Ik heb andere dingen gezien op 350

er wordt hier vanalles aangeraden. Ik heb andere dingen gezien op 350

Een endocrinoloog zoals Big Cat, of mensen met ervaring, of iemand di een heel boek heeft geschreven zoals Galen en allen hetzelfde aanraden ... Zou dat toeval zijn? In de wiskunde betekent "to coincide", afgeleid van het woord toeval, letterlijk "twee hoeken die perfect in elkaar passen".

Als je kuurt, doe het dan goed. Van 250 ga je niet veel bijzonders merken, tenzij wat BF wilt verliezen. Ga je jezelf dan toch onderdrukken, neem van 500 mg. Lijkt me ook wat makkelijker zetten dan 1, zoveel ml.

Een endocrinoloog zoals Big Cat, of mensen met ervaring, of iemand di een heel boek heeft geschreven zoals Galen en allen hetzelfde aanraden ... Zou dat toeval zijn? In de wiskunde betekent "to coincide", afgeleid van het woord toeval, letterlijk "twee hoeken die perfect in elkaar passen".

Als je kuurt, doe het dan goed. Van 250 ga je niet veel bijzonders merken, tenzij wat BF wilt verliezen. Ga je jezelf dan toch onderdrukken, neem van 500 mg. Lijkt me ook wat makkelijker zetten dan 1, zoveel ml.
ik blijf erbij dat 500 als eerste niet nodig is. en gans uw text veranderd daar niks aan.

Ik doe 375 en zie zeker genoeg resultaat. Wel merk ik dat er een honger is naar meer. Het voordeel is dat ik een volgende keer 500mg kan pakken terwijl iemand die begint met 500mg wellicht de volgende keer al aan de deca/mast of weet ik wat zal gaan. De een is nu eenmaal wat voorzichtiger dan de ander maar het is absoluut niet waar dat je op minder dan 500mg niks zult merken. Dan doe je iets verkeerd.
Wel mis ik een beetje die extra kracht die ik op creatine wel gelijk kreeg. Op test voelt het eigenlijk als gewone progressie en je wordt er jammergenoeg niet beresterk van.

ik blijf erbij dat 500 als eerste niet nodig is. en gans uw text veranderd daar niks aan.

Je mag daar je mening over hebben maar denk dat je zelf te weinig ervaring hebt om er een goed gefundeerde mening over te vormen. Vaak verwijs je naar de doseringen die oude kennissen van je namen maar ik heb het je nogal gezegd:

- ofwel was de gear eind jaren 90 beter dan nu
- ofwel logen je kennissen over hun doseringen
- ofwel waren de AAS-gebruikers destijds beter met de sport bezig
- ofwel was vroeger alles beter (maw: bekijk de oude tijd niet door een roze nostalgische bril)

No offence @johnyjordaan , ik vind het best een toffe gozer :)

Dit. Verspil je tijd niet met 250 mg.
Zou nu waarschijnlijk inderdaad 'gewoon' 500mg gepakt hebben.

Al helemaal na het lezen van dit onderzoek:
Testosterone dose-response relationships in healthy young men | Endocrinology and Metabolism

Ik dacht namelijk altijd dat hoe minder je weegt hoe minder test je nodig hebt om te groeien. Lijkt dus niet direct met elkaar samen te hangen.

F1.large.jpg

Terug
Naar boven