Heb je je eigen vrije testosteronwaardes wel eens laten testen? Dit kan namelijk ook uitmaken of 250mg test überhaupt wel zin heeft voor jou als individu. Een natuurlijke vrije testoteronwaarde ligt tussen de 260-1080 ng/dl. Als je van nature al aan de hogere kant van de range, dan gaat 250 mg volgens mij niet veel uitmaken. Volgens mij kom je dan net aan de bovengrens of net iets hoger. Zit je in de lage kant van de range, dan kan 250-350mg per week zeker een leuk effect hebben als eerste kuur (als je niet de verwachting hebt 20kg te pakken in 8 weken in ieder geval).
Daarbij ben je pas 22 en zitten je natuurlijke testwaardes hopelijk nog in de piek van je leven. Je hebt nog tijd zat om nog ff natural door te trainen.
Zoals ik al zei is dit puur theoretisch en ben ik ook niet van plan om binnen nu en 3 jaar al te kuren. Eventueel erna maar dat zie ik dan ook nog wel, het is puur info opdoen.
Ik vermoedt van mezelf wel dat ik aan de hoge kant zit, kom ook vrij snel bij in spiermassa, maar inderdaad eens de waarden laten testen is nooit een slecht idee bedankt!