XXL Nutrition

250mg test vs 500mg test

Volgens de studies is er tot 300(of 400mg) een redelijk lineaire stijging qua meerwaarde, daarna zwakt het sterk af en vanaf 600mg is er amper nog stijging.

Nu weet ik niet meer welke ester er in die studie werd gebruikt, noch de trainingsactiviteit, noch de lengte.

ik vind de studie zelfs niet meer terug dus het zou ook een brainfart kunnen zijn...

Laatst bewerkt:
Zoals ik al enkele keren vermeldt heb ga ik nu ook nog niet kuren, het is puur voor de info en als ik het doe is het binnen 5 jaar of misschien wel 5+, of nooit.
Ik ga ook geen andere kuur beginnen in de komende 5 jaar want ik zit nog niet op mijn top. Ben gewoon een persoon die graag zoveel mogelijk kennis opdoet. Of dat nu over voeding, filosofie, trainen of dit is. Kennis kan nooit kwaad.
Doe ook wat kennis op met voltooide tijd en d's en t's.

Waar haalde jullie dan de info dat de gemiddelde gymrat 200 test prop 2100 tren ace 1000 mast prop 150 anadrol gebruikt?? Boeken?!

Uit boekjes en van de grote jongens waar we trainden bij Frans Koene, ik heb nog boekjes uit die tijd rond 1985

Dit waren de resultaten van onze meester hahahah

1982
Holland Hercules - NBBF, Light-HeavyWeight, 2nd

1983
Holland Grand Prix - NBBF, Light-HeavyWeight, 2nd

1984
[Link niet meer beschikbaar], Light-HeavyWeight, 1st

1985
Holland Nationals - NBBF, HeavyWeight, 2nd

1986
Holland Nationals - NBBF, HeavyWeight, 3rd

IMG_20170414_192221.jpg

IMG_20170414_192511.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Niet verwacht dat ik met zo een simpel topic zo een discussie zou ontketenen haha
Alvast bedankt aan de paar serieuze reacties onder andere van Johny tussen al de rest die er blijkbaar zelf er niet veel verstand van heeft.
Sorry voor mijn dt fouten alvast, heb dyslexie, niet iedereen is perfect zeker ;)

Ik zal de nuttige info van dit topic meenemen naar later, want ga nog lang niet kuren zolang het naturel goed gaat.

Uit boekjes en van de grote jongens waar we trainden bij Frans Koene, ik heb nog boekjes uit die tijd rond 1985

1982

1983

1984

1985

1986
Boekjes van Peter Van Der Zon heb ik ook nog liggen. En hoe heet die Nederlandse bodybuilder alweer die ze doodgeknuppeld hebben in zijn auto? Was ergens eind jaren negentig. Een zaak die zij volgens mij nooit opgelost hebben.

Boekjes van Peter Van Der Zon heb ik ook nog liggen. En hoe heet die Nederlandse bodybuilder alweer die ze doodgeknuppeld hebben in zijn auto? Was ergens eind jaren negentig. Een zaak die zij volgens mij nooit opgelost hebben.

Was Ronald van Kleef had sportschool in Weert

Ze hadden hem door het hoofd geschoten niet doodgeknuppeld.

1982

1983

1984

1985

1986

Kuurschema wijkt wel heel erg af wat er nu gangbaar is.Voortschrijndend inzicht misschien?

Idd als wat ik nu weet toen ook wist ,was ik vele vooruit hahaha,maar helaas we waren een beetje proef konijn wat kuurschema's betreft.

Wil niet zeggen dat het toen slechter was he. In die tijd waren ze ook breed en misschien wel langer gezond dan gemiddeld nu. Wie weet mag het zeggen.

Wil niet zeggen dat het toen slechter was he. In die tijd waren ze ook breed en misschien wel langer gezond dan gemiddeld nu. Wie weet mag het zeggen.

Klopt zeker,wat betreft schema's was het proberen ,maar wat betreft gear was het top ,alles uit apo en de juiste mg per ml in je olie !!

Hadden ze hem niet eerst doodgeknuppeld in zijn wagen en dan afgemaakt met een schot?

Dat weet ik niet zeker. Zou ook kunnen. Ik had toen gelezen dat iemand uit Nederweert of Weert hem in de auto door zijn hoofd had geschoten.....

Terug
Naar boven