- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Op mn oude account (ww, username en email kwijt) denk een paar jaar terug 3-4-5 jaar.
Of is dat nog te vroeg om het vroeger te noemen?![]()
Voor ne oude zak als mij wel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op mn oude account (ww, username en email kwijt) denk een paar jaar terug 3-4-5 jaar.
Of is dat nog te vroeg om het vroeger te noemen?![]()

Je bent lid sinds 2012, ik was vlgens mij rond 2013 lid. Ben ik nu ook een oude zak?

Je bent lid sinds 2012, ik was vlgens mij rond 2013 lid. Ben ik nu ook een oude zak?
Worden steeds ouder op jongere leeftijd. Rip
in mijnen jongen tijd was er geen dbb.toen was er zelfs nog geen internet 
ik ben er 40in mijnen jongen tijd was er geen dbb.toen was er zelfs nog geen internet
![]()
Waar haalde jullie dan de info dat de gemiddelde gymrat 200 test prop 2100 tren ace 1000 mast prop 150 anadrol gebruikt?? Boeken?!
Doe ook wat kennis op met voltooide tijd en d's en t's.Zoals ik al enkele keren vermeldt heb ga ik nu ook nog niet kuren, het is puur voor de info en als ik het doe is het binnen 5 jaar of misschien wel 5+, of nooit.
Ik ga ook geen andere kuur beginnen in de komende 5 jaar want ik zit nog niet op mijn top. Ben gewoon een persoon die graag zoveel mogelijk kennis opdoet. Of dat nu over voeding, filosofie, trainen of dit is. Kennis kan nooit kwaad.
Doe ook wat kennis op met voltooide tijd en d's en t's.
Waar haalde jullie dan de info dat de gemiddelde gymrat 200 test prop 2100 tren ace 1000 mast prop 150 anadrol gebruikt?? Boeken?!

Boekjes van Peter Van Der Zon heb ik ook nog liggen. En hoe heet die Nederlandse bodybuilder alweer die ze doodgeknuppeld hebben in zijn auto? Was ergens eind jaren negentig. Een zaak die zij volgens mij nooit opgelost hebben.Uit boekjes en van de grote jongens waar we trainden bij Frans Koene, ik heb nog boekjes uit die tijd rond 1985
Dit waren de resultaten van onze meester hahahah
1982
Holland Hercules - NBBF, Light-HeavyWeight, 2nd
1983
Holland Grand Prix - NBBF, Light-HeavyWeight, 2nd
1984
[Link niet meer beschikbaar], Light-HeavyWeight, 1st
1985
Holland Nationals - NBBF, HeavyWeight, 2nd
1986
Holland Nationals - NBBF, HeavyWeight, 3rd
Boekjes van Peter Van Der Zon heb ik ook nog liggen. En hoe heet die Nederlandse bodybuilder alweer die ze doodgeknuppeld hebben in zijn auto? Was ergens eind jaren negentig. Een zaak die zij volgens mij nooit opgelost hebben.
Boekjes van Peter Van Der Zon heb ik ook nog liggen. En hoe heet die Nederlandse bodybuilder alweer die ze doodgeknuppeld hebben in zijn auto? Was ergens eind jaren negentig. Een zaak die zij volgens mij nooit opgelost hebben.
Uit boekjes en van de grote jongens waar we trainden bij Frans Koene, ik heb nog boekjes uit die tijd rond 1985
Dit waren de resultaten van onze meester hahahah
1982
Holland Hercules - NBBF, Light-HeavyWeight, 2nd
1983
Holland Grand Prix - NBBF, Light-HeavyWeight, 2nd
1984
[Link niet meer beschikbaar], Light-HeavyWeight, 1st
1985
Holland Nationals - NBBF, HeavyWeight, 2nd
1986
Holland Nationals - NBBF, HeavyWeight, 3rd
Kuurschema wijkt wel heel erg af wat er nu gangbaar is.Voortschrijndend inzicht misschien?
Idd als wat ik nu weet toen ook wist ,was ik vele vooruit hahaha,maar helaas we waren een beetje proef konijn wat kuurschema's betreft.
Wil niet zeggen dat het toen slechter was he. In die tijd waren ze ook breed en misschien wel langer gezond dan gemiddeld nu. Wie weet mag het zeggen.
Hadden ze hem niet eerst doodgeknuppeld in zijn wagen en dan afgemaakt met een schot?Ze hadden hem door het hoofd geschoten niet doodgeknuppeld.
Hadden ze hem niet eerst doodgeknuppeld in zijn wagen en dan afgemaakt met een schot?
Hadden ze hem niet eerst doodgeknuppeld in zijn wagen en dan afgemaakt met een schot?