- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Je mag daar je mening over hebben maar denk dat je zelf te weinig ervaring hebt om er een goed gefundeerde mening over te vormen. Vaak verwijs je naar de doseringen die oude kennissen van je namen maar ik heb het je nogal gezegd:
- ofwel was de gear eind jaren 90 beter dan nu
- ofwel logen je kennissen over hun doseringen
- ofwel waren de AAS-gebruikers destijds beter met de sport bezig
- ofwel was vroeger alles beter (maw: bekijk de oude tijd niet door een roze nostalgische bril)
No offence @johnyjordaan , ik vind het best een toffe gozer![]()
Je mag daar je mening over hebben maar denk dat je zelf te weinig ervaring hebt om er een goed gefundeerde mening over te vormen. Vaak verwijs je naar de doseringen die oude kennissen van je namen maar ik heb het je nogal gezegd:
- ofwel was de gear eind jaren 90 beter dan nu
- ofwel logen je kennissen over hun doseringen
- ofwel waren de AAS-gebruikers destijds beter met de sport bezig
- ofwel was vroeger alles beter (maw: bekijk de oude tijd niet door een roze nostalgische bril)
No offence @johnyjordaan , ik vind het best een toffe gozer![]()
Als ze vroeger beter trainden dan nu dan ligt dat aan de fags van nu

Maar ja de gasten die toen kuurden waren er volgens mij meer mee bezig. Nu trainen sommigen amper 1 jaar en ze beginnen al vanalles te nemen. Tuurlijk zijn er veel gasten die er serieus mee bezig zijn.
Maar nu zijn er gewoon veel meer gasten die er niks voor over hebben maar wel gespierd willen zijn.Had je vroeger veel minder.
Heb gasten in mijn gym geweten (2015) namen als 2e kuur 1,5 gr AAS wogen 100+(omdat ze vet stonden) en hun dl was minder dan een natty iemand van 60 kg.
Maar ja als je ze dan hoorde praten over hun alcohol en voeding van het week end ja dan wist je al hoe veel ze er voor over hadden.
En mijn maten van vroeger logen niet over hun doseringen.

En ja vroeger was alles beter. Dan had je zo geen special snowflakes gelijk nu.

No offence taken,ik ga niet huilen bij de mods nu

Laatst bewerkt: