AndroidHealthClinic

254 gecut.

3879_-_animated_gif_chuck_norris_dodgeball_thumbs_up.gif

Erg goed gedaan man! Een resultaat waar je (meer dan) trots op kunt zijn!

Wel betwijfel ik of je 6 dagen in de week moet blijven trainen of was je daar alweer vanaf gestapt?

• Topic Starter Topic Starter

Super resultaat in 8 maanden. Waarschijnlijk zul je de komende 8 maanden minder resultaat gaan zien, maar laat dat je niet tegenhouden door te blijven trainen!

Thanks thanks!

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Heel goed gedaan vent, ik denk dat voor jou de volgende tip handig is: durf te eten na zon cut, wees niet bang om onverhoopt wat vet aan te zetten (dit ook omdat je eerst obese was). Ga voor de clean gains, dan ben ik benieuwd naar het resultaat

Thanks! Ja dat klopt inderdaad ik pas nog wel op met wat ik eet en wil zoveel mogelijk clean eten. Het is ook een leerproces net als bij cutten kom er wel achter welke voedingwijze het beste bij mij werkt en welke macro's. Ik wil hoe dan ook me fatgains zo min mogelijk houden.

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Erg goed gedaan man! Een resultaat waar je (meer dan) trots op kunt zijn!

Wel betwijfel ik of je 6 dagen in de week moet blijven trainen of was je daar alweer vanaf gestapt?

Thanks ben ik zeker. Haha als het aan mij ligt train ik meerdere malen per dag. Ik train momenteel nog steeds 6x per week en als ik geen studie en werk had was het vaker. Maar jij bedoelt zeker de welbekende minder trainen in de zin van spieren rust gunnen om te groeien?

Thanks ben ik zeker. Haha als het aan mij ligt train ik meerdere malen per dag. Ik train momenteel nog steeds 6x per week en als ik geen studie en werk had was het vaker. Maar jij bedoelt zeker de welbekende minder trainen in de zin van spieren rust gunnen om te groeien?
Spieren hebben inderdaad ook rust nodig. Naturel vind ik 6 dagen 100% geven met krachttraining echt een no-go. Wel kun je ervoor kiezen met medium, light en heavy days te gaan werken of bijvoorbeeld van de 6 keer, 2 keer cardio te doen..

Mooi gedaan man!
Ik ben even lang en weeg nu zo'n 73kg op 14%... volgens berekeningen zou ik ook naar 67-68kg moeten cutten om op 8% te eindigen.

Even een concreet vraagje: heb je tijdens je cut rekening gehouden met je zoutinname?

Want ik doe nogal wat kruiden op m'n kipfilet, en daar zit behoorlijk wat zout in, en zonder kruiden smaakt het maar belabberd hé. Zo ook bvb. de bouillonblokjes die ik bij het kookwater van m'n rijst voeg. Verder dan dit voeg ik nergens zout aan toe...

link naar m'n topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/voedselschema-training-350349/

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Spieren hebben inderdaad ook rust nodig. Naturel vind ik 6 dagen 100% geven met krachttraining echt een no-go. Wel kun je ervoor kiezen met medium, light en heavy days te gaan werken of bijvoorbeeld van de 6 keer, 2 keer cardio te doen..

Ja ik ben van mening dat het te maken heeft met eigen voorkeur. Zolang me lichaam het toestaat train ik 6x per week en elke training is tot failure incl stripsetjes. Dinsdag kan ik natuurlijk 1/2 reps meer op me max dan vrijdag maar dat maakt opzicht niets uit. Het gaat überhaupt niet om gewicht zolang je, je spieren maar maximaal belast. Of dat nou 100kg is of met 80kg.

Daarnaast doe ik een informatica studie en werk en zit het met rusten wel goed haha!

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Mooi gedaan man!
Ik ben even lang en weeg nu zo'n 73kg op 14%... volgens berekeningen zou ik ook naar 67-68kg moeten cutten om op 8% te eindigen.

Even een concreet vraagje: heb je tijdens je cut rekening gehouden met je zoutinname?

Want ik doe nogal wat kruiden op m'n kipfilet, en daar zit behoorlijk wat zout in, en zonder kruiden smaakt het maar belabberd hé. Zo ook bvb. de bouillonblokjes die ik bij het kookwater van m'n rijst voeg. Verder dan dit voeg ik nergens zout aan toe...

link naar m'n topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/voedselschema-training-350349/

Thanks! Uhm niet zo zeer zout inname maar wel strict met me voeding. Ik kookte mijn kip altijd en enige saus die ik gebruik is sambal (stimuleert metabolisme). Rijst/pasta/brood etc at ik ook niet (low carb). Dus de hoeveelheid aan vocht was misschien ietsjes lager dan bij jou het geval is.

Nu ik aan de bulk zit en weer op gematigde koolhydraat inname zit merk ik wel dat ik rondom me buik minder droog ben (bloated). Maar dat krijg je van koolhydraten en eten boven je onderhoud. Ik ben denk wel 1kg aangekomen aan vocht. woog vanochtend 67,4.

Terug
Naar boven