Fitness Seller

2x oral in kuur

customs

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m92
Massa
115kg
Vetpercentage
12%
bber's

zag op een forum uit america een kuur die alsvolgd ging.

1tot 20 1000test e
1tot6 100MG dboll
1tot10 600 deca
11to 16 100mgdboll
11tot20 tren ace 100mg eod

mijn vraag gaat die dboll veel uitmaken in week 11 tot 16?

oja en 0,5 ari eod laten meelopen stond er ook bij.

ga dit dus zelf niet doen maar wel benieuwd na 2x de zelfde oral in 1 kuur:)

1 tot 20 test 1gr steady agaat vrij weinig doen na verloop van tijd, beter up je of start je lager en up je later naar 1 gr.
Snap überhaupt je keuze naar orals niet , ga dan voor een hogere dose tren.

EDIT; gaat weinig meer opleveren die oral break.

• Topic Starter Topic Starter
1 tot 20 test 1gr steady agaat vrij weinig doen na verloop van tijd, beter up je of start je lager en up je later naar 1 gr.
Snap überhaupt je keuze naar orals niet , ga dan voor een hogere dose tren.

EDIT; gaat weinig meer opleveren die oral break.

lees eens goed man:) is niet mijn kuur en ga deze ook niet doen wil gewoon info over de orals met goede ondebouwing:)grt

lees eens goed man:) is niet mijn kuur en ga deze ook niet doen wil gewoon info over de orals met goede ondebouwing:)grt

Waarom specifiek de orals ?
Je hebt een specifiek hoeveelheid gram aan aas , haalt de orals weg zodat het dropt en upt hem weer omhoog na 5 weken naar de zelfde hoeveelheid, sinds naast de orals vrij weinig veranderd zie ik hier niet echt de nut van in ipv de dose te uppe of off te gaan.

Laatst bewerkt:
Waarom specifiek de orals ?
Je hebt een specifiek hoeveelheid gram aan aas , haalt de orals weg zodat het dropt en upt hem weer omhoog na 5 weken, sinds naast de orals vrij weinig veranderd zie ik hier niet echt de nut van in ipv de dose te uppe of off te gaan.

komt van forum en zo kuren komen daar vaak voorbij. dus zou toch wel aan 1 kant moeten werken denk ik. puur over de orals.

komt van forum en zo kuren komen daar vaak voorbij. dus zou toch wel aan 1 kant moeten werken denk ik. puur over de orals.

Hoeso moet het werken , omdat hun dat doen?
Tevens ziet de hele cycle er best slecht uit.
tren deca hebben volgens mij zelfde pathways ?
van 600 deca naar 400 tren say what?

Hoeso moet het werken , omdat hun dat doen?
Tevens ziet de hele cycle er best slecht uit.
tren deca hebben volgens mij zelfde pathways ?
van 600 deca naar 400 tren say what?

hmmm voor 100ste keer gaat niet over de cycle die kan me gestolen worden maar over 2orals in kuur...
maar oke bedankt voor je reactie.. kijk wel naar verdere reacties

Die tweede keer dbol is nutteloos omdat dbol fungeert als kickstart van de kuur. Zodra test e en deca zijn aangeslagen heeft een oral als dbol geen nut meer. Zeker niet als backload. Als je dit wel zou willen doen kun je beter anavar of winny pakken om harder de kuur uit te komen.

Die tweede keer dbol is nutteloos omdat dbol fungeert als kickstart van de kuur. Zodra test e en deca zijn aangeslagen heeft een oral als dbol geen nut meer. Zeker niet als backload. Als je dit wel zou willen doen kun je beter anavar of winny pakken om harder de kuur uit te komen.

dacht ik idd ook.maar zie het zodanig veel voorbij komen. en moest je de laatste dboll veranderen naar anavar maar niet op het einde van je kuur zou je daar iets uithalen?

:woot: 2 x oral :o

100mg dianabol per dag? wow!

Onzin, orals hebben gedurende de hele kuur nut.

Onzin, orals hebben gedurende de hele kuur nut.

Hoe zou dbol nut hebben met betrekking tot kracht en massa als test en deca al in gekickt zijn. De hele rede van dbol aan het begin van je kuur is om te zorgen dat je meteen al dat on gevoel hebt en je meteen sterker wordt en massa bijpakt ipv 4-6weken te wachten tot test en deca zijn ingekickt. Dbol is zowiezo een vochtbol product. Tuurlijk ik snap wel dat je wilt bulken. Maar dbol en tren te runnen tegelijkertijd! Werkt een beetje tegen mijn helder denkvermogen in. Kun je beter anavar of winny pakken en minder moonface worden. Dan wordt je tenminste harder en leaner.

Maar dat is mijn mening en mijn kijk op deze kuur. Iedereen heeft zijn eigen mening. K ben geen expert met kuren, nog nooit gekuurd trouwens. Maar ik heb wel mijn huiswerk gedaan over AAS. Kunnen niet veel mensen zeggen op 19jarige leeftijd.

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 18:58 ----------

Inderdaad. alleen ik zou geen 100 mg dbol pakken en in een kuur van 20 weken ook echt geen 12 weken dbol.

Tuurlijk hebben orals wel nut. Ze hebben allemaal een eigenschap en zorgen voor eenbepaalde look. Ik zou echter geen dbol als backload gebruiken, eerder anavar of winny want je verlies in de nakuur tog al het vocht weer. Tevens heft tren de bloat van dbol.. Wat is het extra nut van dbol dan nog als je sterkere compounds dan dbol gebruikt?

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 19:01 ----------

dacht ik idd ook.maar zie het zodanig veel voorbij komen. en moest je de laatste dboll veranderen naar anavar maar niet op het einde van je kuur zou je daar iets uithalen?

Als je var of winny gebruikt ipv dbol dan haal je daar uit dat je harder oogt, het feit dat deze kuur eerst gebaseerd is op bulken, en daarna op cut proporties maakt het eerder geschikt om var of winny te gebruiken als backload, als je tog aan het cutten bent dan heeft een bulk compound geen toegevoegde waarde in mijn ogen.

Laatst bewerkt:
Pff hoge dosering die 100 mg dianabol, zal je lever leuk vinden, maar goed je leest dit vaker

dus bill tom jij zegt ook dat dit werkt? zat eigelijk wel op reactie van jouw te wachten man :p

Kun je beter superdrol gebruiken op 20mg voor 4weken als kickstart. Levert vaak goede resultaten op als k op die Engelse fora lees over sd als kickstart.

Terug
Naar boven