XXL Nutrition

3,6 iu Geno of 5 iu Hygetropin ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bloekddrukverhoging heb je altijd wel toch... Geno werkt zeker snel!

7 kilo bij in hoeveel tijd en welke AAS erbij? je komt natuurlijk geen 7 kilo aan door gh only lijkt me

geen 7 kilo, had eerst gram test e en wat proviron, maar dat was nogal fel. ben nu teruggeschakeld op 750test e en 400 mast e

nog steeds niet z8.

ik heb echt veel kracht, dat wel

maar ik heb soms echt moeite met ontspannen, nek staat soms echt strak, na de training (die ik uren vol kan houden op deftige gewichten en met correcte uitvoeringen en de hele shit) lig ik dikwijls toch behoorlijk gespannen in bed

ik heb maandenlang goed op dieet kunnen blijven, maar nu heb ik vreetaanvallen.

echt vet komt ik niet bij op t eerste zicht, maar je pens zet natuurlijk uit als je massa vreten naar binnen douwt

en das dus op 2.6 iu geno. hyge werkt ook goed. jintropin ook, maar heb ik nog meer last van druk door het water (en echt fijn vind ik het nu toch niet)

ik bezie het wel als een lange termijn inspanning, het zal wel iets doen neem ik aan.

ik vind wel als je deze zooi neemt, beter paar centen extra en goeie gear van goeie dealer, het is te linke shit vind ik - ik had laatst een echt "suikerklop" - wass nachts, was moe en had echt t idee dat ik flauw ging vallen (tijd niet gegeten en zo)

alle ja, is geen speelgoed
 
Tja, daar kan je beide kanten mee uit, goed spul of juist geen goed spul.
Ik heb aantal jaar geleden ooj geno gebruikt, toen ben ik op aanraden van ronnyT op hyge over gestapt. Pijnlijke kaken, voeten, oedeem etc.beetje gespeeld met hoeveelheden, redelijk laag gebleven, nu wilde ik verhogen, werd terug gefloten.

Leuke is altyd dat iedereen sites wilt ondervinden van zijn hgh. Als die er zijn zijn ze tevreden over de echtheid. Maar als er HG in het spel is , en er zijn geen sites, dan is dat doordat de HG kwaliteit dan plots toch beter is.

Hgh geeft: vochtretentie, prolactine verhoging. Hierdoor zeer pijnlijke gewrichten en mond,vocht vasthouden, dus inerente gewichtstijging.

Als je op hgh zit en je hebt dit niet, dan zit je gewoon te laag, HG of niet.

Goede hgh is gewoon hgh, net als dibol dibol is en test test.

Of je hebt generieke zooi, maar volgens juiced, is er momenteel alleen nog goede hgh te krijgen, uit china. Spullen zonder vacuum zijn wel listig. Mijn hyge, trekt het water uit de spuit.

Maar de sites blijven k*t. Ben nu 50% gezakt, kijken of het goed gaat.
 
Ik ga lekker op hyge
 
ik pak helemaal geen vocht alleen stijve voorarmen en kaak met somatropin 5iu 5/2

Somatropin is ook vaak nep ;)

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 21:40 ----------

Tja, daar kan je beide kanten mee uit, goed spul of juist geen goed spul.
Ik heb aantal jaar geleden ooj geno gebruikt, toen ben ik op aanraden van ronnyT op hyge over gestapt. Pijnlijke kaken, voeten, oedeem etc.beetje gespeeld met hoeveelheden, redelijk laag gebleven, nu wilde ik verhogen, werd terug gefloten.

Leuke is altyd dat iedereen sites wilt ondervinden van zijn hgh. Als die er zijn zijn ze tevreden over de echtheid. Maar als er HG in het spel is , en er zijn geen sites, dan is dat doordat de HG kwaliteit dan plots toch beter is.

Hgh geeft: vochtretentie, prolactine verhoging. Hierdoor zeer pijnlijke gewrichten en mond,vocht vasthouden, dus inerente gewichtstijging.

Als je op hgh zit en je hebt dit niet, dan zit je gewoon te laag, HG of niet.

Goede hgh is gewoon hgh, net als dibol dibol is en test test.

Of je hebt generieke zooi, maar volgens juiced, is er momenteel alleen nog goede hgh te krijgen, uit china. Spullen zonder vacuum zijn wel listig. Mijn hyge, trekt het water uit de spuit.

Maar de sites blijven k*t. Ben nu 50% gezakt, kijken of het goed gaat.

Oke toch sterk spul dus die hyge :D
 
Hmmm, klinkt allemaal zo verleidelijk...

Ik ga na mijn vakantie opnieuw paar kitjes hyge aanschaffen, en opnieuw opstarten, na weekje of 8-9 off hgh te zijn geweest... ;-)
 
Klinkt lekker die Hyge
 
Somatropin is ook vaak nep ;)

---------- Post toegevoegd Sat 6 Aug 2011 om 21:40 ----------



Oke toch sterk spul dus die hyge :D
genotropin is andere naam voor somatropin dus die is volgensjou ook vaak nep dan?
IK heb iig geen last van veel vocht maar mijn vet daalt wel, heb alleen wat pijn aan mijn vingers en stijve onderarm spieren al is dat nu al wat minder na 2 maanden
 
somatrope is iets anders dan somatropine ;)
 
Welk merk had je dan ?
 
ik heb r-dna-origin 3,33 mg 10iu van pp
ik heb alleen last van stijve en slapende vingers en snel last van kramp.
Heb sowieso niet snel last van vocht retentie zelfs als ik op dianabol zit pak ik maar ietsjes vocht
 
Laatst bewerkt:
hehehe daar zal je lekkerop groeien prednison
 
Ik vind Hyge op 5IU toch echt beter dan Geno op 3.6IU.
 
kan ik niet zeggen. heb nog zo geen hoge doses gedaan van beiden. ik heb op 0.6 * 0.36 iu geno al groeipijnen in vingers en onderarmen. alles staat ook opgeblazen en vooral benen zijn ,koud, super krampgevoelig.

op 3.6 spring ik uit mekaar bro ?
 
Back
Naar boven