AndroidHealthClinic

3 years progress from turkey

looks very good! :D

voor een levende kalkoen ziet het er best goed uit, ik heb ook nog een neef ergens in het buitenland die ziet er ook zo uit...8-)

HagallahGallahGallahGal

Hey gozer, hoe is het? Sinds m'n vakantie daar ben je goed vooruit gegaan. Grtz

je leuk maar zoek maar een turkie website

btw dat fysiek lijkt op die van greg (vorige jaar 2de bij contest hier)

een gespierde turk:eek:

Sinds ik een levende kalkoen ben, maak ik de gains van m'n leven!

Super goed fysiek!

Ik zou more tijd putte in your bag becos not very good i think
The rest is very good!

met vriendelijk greats
butch

• Topic Starter Topic Starter
thanks for thinks

humor is weer van hoog niveau!

@ Samet: Vucut'un guzel, boyle devam et! Sen burayi nerden buldun? Buradakilerin cogu manyak, 5 para etmez ve kendini begenmis hayvanlar. Yani zamanina yazik, buraya cok takilma.

vertaling: Ziet er goed uit, blijf zo doorgaan! Hoe heb jij dit forum gevonden? Meeste leden hier zijn sukkels, zijn niks waard en zijn dieren die zich meer voelen dan dat ze zijn. Dus bespaar je tijd en moeite om hier te posten...

humor is weer van hoog niveau!

@ Samet: Vucut'un guzel, boyle devam et! Sen burayi nerden buldun? Buradakilerin cogu manyak, 5 para etmez ve kendini begenmis hayvanlar. Yani zamanina yazik, buraya cok takilma.

vertaling: Ziet er goed uit, blijf zo doorgaan! Hoe heb jij dit forum gevonden? Meeste leden hier zijn sukkels, zijn niks waard en zijn dieren die zich meer voelen dan dat ze zijn. Dus bespaar je tijd en moeite om hier te posten...

En die 5 dan? Die staat niet in de vertaling

En waarom fl**ker je dan lekker zelf niet op naar turkishbodybuilding.com ofzo?

Welcome m8 ,

the 4th picture from the top , is that a before pic :D

nice work m8 thumphs up

Voor een turkse kalkoen een beste body

Allah salam aleikoem broeder
Sagbeee dürum dönnerr kapsalon lan?

In Turkije is het eigenlijk een gewoonte om AAS te gebruiken als je bodybuild dus mijn vraag : Samet, did you use any kind of steriods for your transformation?

Terug
Naar boven