Piratepete
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die 5 dan? Die staat niet in de vertaling
En waarom fl**ker je dan lekker zelf niet op naar turkishbodybuilding.com ofzo?

humor is weer van hoog niveau!
@ Samet: Vucut'un guzel, boyle devam et! Sen burayi nerden buldun? Buradakilerin cogu manyak, 5 para etmez ve kendini begenmis hayvanlar. Yani zamanina yazik, buraya cok takilma.
vertaling: Ziet er goed uit, blijf zo doorgaan! Hoe heb jij dit forum gevonden? Meeste leden hier zijn sukkels, zijn niks waard en zijn dieren die zich meer voelen dan dat ze zijn. Dus bespaar je tijd en moeite om hier te posten...

hahahahahah sweetVertaling voor de mensen zonder talenknobbel:
Hallo vrienden, mijn naam is Samet en ik ben een levende kalkoen.
humor is weer van hoog niveau!
@ Samet: Vucut'un guzel, boyle devam et! Sen burayi nerden buldun? Buradakilerin cogu manyak, 5 para etmez ve kendini begenmis hayvanlar. Yani zamanina yazik, buraya cok takilma.
vertaling: Ziet er goed uit, blijf zo doorgaan! Hoe heb jij dit forum gevonden? Meeste leden hier zijn sukkels, zijn niks waard en zijn dieren die zich meer voelen dan dat ze zijn. Dus bespaar je tijd en moeite om hier te posten...

رسانه های صوتی و تصویری، مطبوعات، مجلات و نشریات و...
hollandse humor? :S
Het alfabet dat gebruikt wordt voor de officiële Turkse spelling is afgeleid van het Latijns alfabet. Dus wat je met dat arabische geblabla bedoelt begrijp ik niet zo. Daarbij komt die gast gewoon zn foto's showen, net als elke andere member in deze sectie.
net zoals idioten die zeggen: gamilagamila enzovoort.
de G komt ****ing niet eens voor int turkse alfabet, en als et er in voorkomt wordy et niet zo uitgesrpoken

De letter 'G' komt wel voor, daarbij heb je ook nog een 'Ğ'.
dat wordt niet uithesproken als een g hier in nederland of belgie of bllabla

Nee daarom heet het ook turkse alfabet.
Logisch toch?![]()
drm irriteert mij dat gamilagamila gedoe. alsof wij arabieren zijn of marokanen

aan je foto te zien heb jij er ook wel een paar nodig![]()