MuscleMeat

3 years progress from turkey

good physique

kwam excact hetzelfde ook al tegen op forum.bodybuilding.com

Goed fysiek hoor:), maar neigt naar aanmelden --> geasskissed worden --> max 5 posts --> bye bye

En die 5 dan? Die staat niet in de vertaling

En waarom fl**ker je dan lekker zelf niet op naar turkishbodybuilding.com ofzo?

Die 5 hoort bij de uitdrukking die ''is niks waard'' betekent. Jij bent dus net zo 1 waarover ik het heb, anders was je niet op je derde beentje getrapt :o

humor is weer van hoog niveau!

@ Samet: Vucut'un guzel, boyle devam et! Sen burayi nerden buldun? Buradakilerin cogu manyak, 5 para etmez ve kendini begenmis hayvanlar. Yani zamanina yazik, buraya cok takilma.

vertaling: Ziet er goed uit, blijf zo doorgaan! Hoe heb jij dit forum gevonden? Meeste leden hier zijn sukkels, zijn niks waard en zijn dieren die zich meer voelen dan dat ze zijn. Dus bespaar je tijd en moeite om hier te posten...

Wat een mong**l ben jij :roflol:

Het feit dat je hier een beetje stoer komt doen bewijst dat je wel degelijk inzit met dit forum :)

Even rellen schoppen op het internet omdat je faalt in het echte leven :roflol:

very nice !!!
zo zie ik er ook over een paar jaar uit !
duidelijk ;)

رسانه های صوتی و تصویری، مطبوعات، مجلات و نشریات و...

humor is weer van hoog niveau!

@ Samet: Vucut'un guzel, boyle devam et! Sen burayi nerden buldun? Buradakilerin cogu manyak, 5 para etmez ve kendini begenmis hayvanlar. Yani zamanina yazik, buraya cok takilma.

vertaling: Ziet er goed uit, blijf zo doorgaan! Hoe heb jij dit forum gevonden? Meeste leden hier zijn sukkels, zijn niks waard en zijn dieren die zich meer voelen dan dat ze zijn. Dus bespaar je tijd en moeite om hier te posten...

ze zien een gespierde turk gelijk gaan ze haten, jaloezie:rolleyes:

رسانه های صوتی و تصویری، مطبوعات، مجلات و نشریات و...

hollandse humor? :S
Het alfabet dat gebruikt wordt voor de officiële Turkse spelling is afgeleid van het Latijns alfabet. Dus wat je met dat Arabische geblabla bedoelt begrijp ik niet zo. Daarbij komt die gast gewoon zn foto's showen, net als elke andere member in deze sectie.

Laatst bewerkt:
hollandse humor? :S
Het alfabet dat gebruikt wordt voor de officiële Turkse spelling is afgeleid van het Latijns alfabet. Dus wat je met dat arabische geblabla bedoelt begrijp ik niet zo. Daarbij komt die gast gewoon zn foto's showen, net als elke andere member in deze sectie.

net zoals idioten die zeggen: gamilagamila enzovoort.
de G komt ****ing niet eens voor int turkse alfabet, en als et er in voorkomt wordy et niet zo uitgesrpoken

net zoals idioten die zeggen: gamilagamila enzovoort.
de G komt ****ing niet eens voor int turkse alfabet, en als et er in voorkomt wordy et niet zo uitgesrpoken

Je spreekt je zelf een beetje tegen vind je niet? :)
De letter 'G' komt wel voor, daarbij heb je ook nog een 'Ğ'.

Laatst bewerkt:
drm irriteert mij dat gamilagamila gedoe. alsof wij arabieren zijn of marokanen

siktir et kocum ;)
dat is het beeld wat 'hollanders' vaak over de turken/marokkanen/arabieren hebben, (kix mompelt iets met schaap en een kam) maargoed dat is weer heeeel offtopic..

doner durum dieet werkt goed zo te zien

is dit een turken topic geworden

Terug
Naar boven