MuscleMeat

''300'' van Sparta in de bios!

@Ericr, iedereen zijn eigen smaak he.

Zelf kijk ik ook redelijk veel films, maar films als departed of babel, etc boeien me gewoon totaal niet.
Het is goed in elkaar gezet, maar verhaal zonder fatsoenlijke actie interesseert me totaal niet.

Ik heb liever rambo 3 dan zoiets, of the marine om maar een recente film te noemen.

Natuurlijk kan ik goede films waarderen, maar er moet duidelijk actie inzitten.Zoals in gladiator, matrix, godfather series, scarface, star wars etc.

Creatieve films die over homo's gaan of een lastige pubers die niet weten wat ze met hun leven aanmoeten boeien me echt geen reet.

Outer, dat soort films boeien mij ook niet. Mijn initiele reactie is ook vrij normaal, of moet een ieder hier hosanna uitspreken over deze film :

Gelet op de trailers die ik gezien heb lijkt het me niet veel, maar misschien dat de film me positief verrast mocht ik er naar gaan kijken.

Ook opvallend dat de film op IMDB vrij hoog scoort maar in de recensies op IMDB totaal de grond in wordt geboord. Ergens klopt er iets niet dan, lijkt een beetje op de scores bij 'Snakes on a Plane' vorig jaar. Ook hoge scores maar recensies die niets te raden over laten.

Misschien dat het comicbookliefhebbers aanspreekt, vraag me alleen af of hier het niveau gehaald wordt van 'Sin City', de vorige Frank Millerverfilming.

Een goed opgezette actiefilm kan me best boeien, alleen vind ik hier te veel hype aan zitten.

Eric, kap eens met ontopic te gaan. :mad:

Ik ga er binnekort ook heen, lijkt me een zeer vette film! Die gast heeft trouwens een aardig goed fysiek of lijkt dat zo?

héél Ryu z'n thread verpest :P

Ik ga 'm zaterdag zien! Vond Sin City ook al zo mooi gemaakt :)

Je vraagt Roxxe niet mee uit dus?
Beste MsJ,

Je hebt een overtreding gemaakt in één van je posts, welke de forumregels overtrad. Dit is de overtreding:

Provocatie en beledigingen

Dit is de post waarvoor je gewaarschuwd werd:

http://forum.dutchbodybuilding.com/1818140-post69.html

De moderator die je de waarschuwing gaf, maakte deze opmerking:

=======================================
ga dood kale nintendofiguur
=======================================

Voor deze overtreding werd(en) er 666 punt(en) gegeven. Waarschuwingen zonder strafpunten dienen als een herinnering aan jou aan de forumregels, waarvan je geacht wordt deze te begrijpen en te volgen.

Om de details te zien van alle waarschuwingen die je tot nu hebt ontvangen, kan je je profielpagina bekijken. Als je denkt dat er een fout is gemaakt, kan je een reactie sturen naar één van de moderators.

Met vriendelijke groet,

Het DutchBodybuilding.com Team

Is dat een doodverwensing Roxxe? :kiss:

verwensing? :roflol:

ja ga er vrijdag heen lijkt me ook een vette film

Voor Ryu en de andere 300 fans:

[Link niet meer beschikbaar]

Hier kan menig DBB-er een puntje aan zuigen. Dit zijn niet van die p*ssy binnenkant borst-pomp tot mijn spieren vol zijn-workouts.

dan wil ik ook wel zo trainen als ik er een paar ton voor krijg

tja 300 lijkt me gewoon een lekkere ballenfilm, dergelijke pulp kan ik altijd smaken. Zelf hou ik ook wel van het cinefiele genre maar films als "conan the barbarian" en "the punisher" zijn gewoon teringharde testosteronbommen, 3OO mag gerust is dat lijstje geplaatst worden.

Terug
Naar boven