AndroidHealthClinic

32% vet help!

Bezoekers in dit topic

Anoniem160814

Novice
Lid geworden
4 mrt 2017
Berichten
11
Waardering
2
Hey allemaal!

Ik heb even een vraagje.
Ben volop aan het trainen voor zichtbare spieren. Eet heel clean sinds kort met hulp van diëtiste. Nu heb ik nog steeds geen zichtbare abs en ben bij de diëtist gemeten qua vetpercentage en dit kwam op 32% uit. Ik was er even niet goed van. Vet rond de organen is 3 op schaal van 10, onder de 5 is subliem. Waar zit al het vet dan wat zouden jullie doen qua training,...?

Ik ben 22 jaar, 159 cm en 52 kg

Groetjes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Voeding is alles.

Hoe is je voeding schema?

Hoeveel eet je? Op of onder behoefte?

Wat is je e/k/V?

Training: geen split met allemaal machines en 20/30 reps.

Compounds beuken 3xpw

Bijvoorbeeld: stronglifts 5x5
 
Rond de 1800kcal.

De diëtist ging dit nog bekijken hoe het zit met mijn e/k/v

Bedankt al voor je reactie!
 
Vind jouw foto er niet bepaald 32% uitzien? maar kan het mis hebben :)
 
32%? Zou het zelf eerder rond de 25% schatten op basis van de foto. Wat het ook is ik zou mij niet teveel laten leiden door het getal. Vrouwen hebben nou eenmaal een hoger percentage dan mannen. Ga voor de spiegel. Wel benieuwd hoe je trainingen er uitzien.
 
Vind jouw foto er niet bepaald 32% uitzien? maar kan het mis hebben :)
Ja ik verschoot er zelf ook van. Ik weet dat je gewoon de spiegel in de gaten moet houden. Misschien een misser van het machine. Bedankt voor de reactie
 
32%? Zou het zelf eerder rond de 25% schatten op basis van de foto. Wat het ook is ik zou mij niet teveel laten leiden door het getal. Vrouwen hebben nou eenmaal een hoger percentage dan mannen. Ga voor de spiegel. Wel benieuwd hoe je trainingen er uitzien.

Ja weet ik was gewoon eens benieuwd hoeveel het zou zijn. Ik deed normaal elke spiergroep twee maal per week nu ben ik terug naar elke spiergroep 1 x per week en cardio binnen fatburn hartslag. Ik ben geen lid van een gym dus probeer alles zelf beetje uit te zoeken.
 
Nee een weegschaal waarbij je iets voor je moet uitsteken bij de diëtist laten doen.
Dat is onnauwkeurig. Als je dan hard knijpt scheelt het ineens 4%.
 
weegschaal kan niet correct vet meten.

1800 kcal is leuk dat je dat eet, maar wat is je onderhoud? ;)
 
Als je daadwerkelijk elke dag 300 kcal in de min zit, moet je afvallen.

Zo niet dan klopt er iets niet.
 
Back
Naar boven