- Waardering
- 5
de leeuw zei:Heb je een typefout gemaakt? Normaliter zie ik mensen meer gewicht op de flat pakken als incline.
Nope, geen type fout. Komt waarschijnlijk omdat ik eerst incline doe en dan pas flat.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de leeuw zei:Heb je een typefout gemaakt? Normaliter zie ik mensen meer gewicht op de flat pakken als incline.

ja bertil fox(jaren tachtig) deed met dumbbell bench press 10 x 90 kiloMarky zei:Nou, Coleman had dumbbells van 90 kg (200 lbs) in elke hand.![]()
Ik heb weleens training clips van Bertil fox gezien, mijn god wat trainde die man afschuwelijk.renato3 zei:ja bertil fox(jaren tachtig) deed met dumbbell bench press 10 x 90 kilo
dat was een zwart hulkje, net als coleman.
weet iemand wat greg kovacs pakt met deze oefening?
Marky zei:Nou, Coleman had dumbbells van 90 kg (200 lbs) in elke hand.![]()
Die zijn 220 pound 
Heb ik met concentration curls, db curls met 24kg, maar CC's met 14kilo en dan max 6 reps :Ssanniejj zei:Vraag nie hoe het komt, maar er zit zoveel verschil tussen die zwakke en sterke oefeningen. Het meest bizarre zijn de preacher curl bewegingen.. ik krijg nog geen 16KG dumbbell de lucht in voor een paar goede reps. Normale curls doe ik wel met zo'n 24KG.
Chewie zei:Heb ik met concentration curls, db curls met 24kg, maar CC's met 14kilo en dan max 6 reps :S

body_freak zei: