Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoutzak zei:toen ik nog met mn bro trainde op de oude gym waar dumbbells tot 71kg gingen..
vlakke presses nooit gedaan...
Incline presses: 56kg 6-8reps
Shoulder Presses: 42kg ook die reprange
en Flyes: 30kg zelfde aantal reps, pakte ik nooit egt zwaar.
Maar mn huidige gym gaat maar tot 32 kg, dus dat is peanuts, maar tegen einde van de training wil ik er nog wel ns mee worstelen zonder spotter haha.
thanks broRob G zei:Muf man dat je door gebrek aan zware dumbbells nooit tot je uiterste kan gaan! Verder zeer goede lifts!![]()
KaLe zei:dat zul je altijd houden. Het is en blijft internet, dus mensen kunnen idd opscheppen/overdrijven. Ik kan alleen zeggen dat ik mezelf aardig voor de gek zou houden, als ik zou liegen over mijn krachtstats.

grote 3 ben ik nu beetje op kracht aant trainen. zit nu weer op mn oude lifts (bench 130-squat 170-dead 200) dus totaal van precies 500Chewie zei:Damn zoutzak...sterke jonguh...wat bank/squat/dl / bent over row jij?
Zoutzak zei:grote 3 ben ik nu beetje op kracht aant trainen. zit nu weer op mn oude lifts (bench 130-squat 170-dead 200) dus totaal van precies 500![]()
bent over rows 90kg setjes... dumbbell rows 60kg (als dumbbells toereikend zijn)
Zijn dat je 1 rm gewichten van de grote 3?Zoutzak zei:grote 3 ben ik nu beetje op kracht aant trainen. zit nu weer op mn oude lifts (bench 130-squat 170-dead 200) dus totaal van precies 500![]()
bent over rows 90kg setjes... dumbbell rows 60kg (als dumbbells toereikend zijn)
) ..wel met riem ivm rug, db row 60kilo, netjes ik pak net aan 40kilo....jah zijn 1rm's maar daar ga ik binnekort wel weer overheen (oude lifts)Chewie zei:Zijn dat je 1 rm gewichten van de grote 3?
Bent over row pak ik zwaarder (yeuh ikkuh blij) ..wel met riem ivm rug, db row 60kilo, netjes ik pak net aan 40kilo....

geen uitgekiende trainingsmethod hoor;klempic zei:indrukwekkend b*ch! op wat voor manier train je je kracht?