AndroidHealthClinic

-

Maar je hebt nog steeds niemand gevonden dus :D

• Topic Starter Topic Starter
Maar je hebt nog steeds niemand gevonden dus :D

Haha jawel, vriendin van me gaat mee :D lekker los :D
Alleen was wel benieuwd of iemand er vaker was geweest, nu het allemaal nieuw is. En benieuwd of iemand ging (altijd leuk om te weten toch).
Mja blijkbaar is dit niet zo bekend :P

Culemborg is ook niet de eerste plek waar ik aan denk als ik ga stappen :p

Culemborg is ook niet de eerste plek waar ik aan denk als ik ga stappen :p

Haha nee snap ik :o De locatie ligt ook op een bedrijventerrein. Dit ken je waarschijnlijk alleen als je via internet (of anderen) eens naar een feest bent geweest daar.
Je komt er niet zomaar langs of zo :p

Oo vandaar :D

Nog nooit van PM gehoord jullie 2?

Wij houden wel van een beetje voyeurisme. Dacht dat jij daar ook niet vies van was origineel?? Of kom je kijken? :rolleyes:

Okay gezellig :thumbs:

Ken ik alleen van naam. En afteren deden wij nooit, dus daar kwamen we niet.

Misschien dat ik nog wel ga, afhankelijk van mn dienst die ik heb maandag. Rooster is een beetje omgegooid de laatste weken. Woon op 20 minuten rijden. Dus ik zie het wel :P.

Misschien dat ik nog wel ga, afhankelijk van mn dienst die ik heb maandag. Rooster is een beetje omgegooid de laatste weken. Woon op 20 minuten rijden. Dus ik zie het wel :P.

Okee! Ben je er al eens eerder geweest? Of alleen toen het nog crystal venue was? ;)

Hmm Lashed ziet er wel aardig uit, 2 november. Aankomend weekend kan ik iig niet.

Dat doe ik zaterdag bij mij thuis. Wordt een aardig feestje. Ik denk niet dat ik 13 oktober al wakker ben ;)

Dank je :)

Dat doe ik zaterdag bij mij thuis. Wordt een aardig feestje. Ik denk niet dat ik 13 oktober al wakker ben ;)

Dank je :)

Haha gewoon zorgen dat je wakker ben en dan gelijk door :p

Lashed is overigens niet gratis geloof ik. De feesten op zaterdag hebben entree en op zondag en donderdag gratis entree.

Veel plezier zaterdag dan :)

Terug
Naar boven